Gå til innhold

Hvem bør velges?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva da?

 

at folk bør lære seg å formulere setningene sine skikkelig, og ikke minst bruke riktige ord. spør noen meg "hvem bør velges?", regner jeg (og 99% av andre, normalt oppegående mennesker som har mer enn 2 i norsk) automatisk med at det er snakk om en person.

 

Jeg tror faktisk at MER enn 99% forstår hva han mener selv om han ikke har skrevet feilfritt.

Så langt har ikke jeg sett du har brukt ett eneste riktig ord her, siden ingenting av det du babler om har noe med dette emnet å gjøre.

Å poste så totalt OT som du gjør her er 100 ganger verre enn noen stave- eller grammatikkfeil.

Det du skriver er like relevant som om jeg skulle kommentere metallskrotet du har hengende rundt om på kroppen din.

 

Det viktigste er å gjøre seg forstått overfor de en ønsker å kommunisere med, og du har på ingen som helst måte vist interesse for å det temaet som omtales i denne tråden, derfor behøver han ikke ta det så tungt at du ikke skjønner hva han mener.

Lenke til kommentar
hva da?

 

at folk bør lære seg å formulere setningene sine skikkelig, og ikke minst bruke riktige ord. spør noen meg "hvem bør velges?", regner jeg (og 99% av andre, normalt oppegående mennesker som har mer enn 2 i norsk) automatisk med at det er snakk om en person.

 

Jeg tror faktisk at MER enn 99% forstår hva han mener selv om han ikke har skrevet feilfritt.

Så langt har ikke jeg sett du har brukt ett eneste riktig ord her, siden ingenting av det du babler om har noe med dette emnet å gjøre.

Å poste så totalt OT som du gjør her er 100 ganger verre enn noen stave- eller grammatikkfeil.

Det du skriver er like relevant som om jeg skulle kommentere metallskrotet du har hengende rundt om på kroppen din.

 

Det viktigste er å gjøre seg forstått overfor de en ønsker å kommunisere med, og du har på ingen som helst måte vist interesse for å det temaet som omtales i denne tråden, derfor behøver han ikke ta det så tungt at du ikke skjønner hva han mener.

 

Altså, jeg fattet hva diskusjonen var om da, men jeg ville bare spøke litt (tulle) så jeg skrev dette.. Velg Carl I hagen eller Bondevik!

Sry da

Lenke til kommentar

Altså, jeg fattet hva diskusjonen var om da, men jeg ville bare spøke litt (tulle) så jeg skrev dette.. Velg Carl I hagen eller Bondevik!  

Sry da

 

Det var ikke deg jeg siktet til, da jeg forsto hva du mente. Du kritiserte heller ingen uten grunn.

Det jeg siktet til var hvor unødvendig og forsøplende det er når noen henger seg på en tråd kun for å kritisere når de overhodet ikke er interessert i temaet.

Lenke til kommentar

- AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz bus

Socket A (Barton) prosessor, 512kb BOXED 955,00

 

-Abit NF7 V2.0 Hovedkort for Socket A DDR

nForce2 Ultra400/MCP, ATX,USB2.0,LAN 864,00

 

- TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5

32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) 878,00

 

- Asus CD-brenner IDE 52x/24x/52x

CRW-5224A, Intern Retail (FlextraLink) 450,00

 

- Q-Tec Midi tower ATX 6024MD, Sort

Pro Line, m/350W AMD/P4 450,00

 

- Sapphire Radeon 9600 Atlantis 128MB DDR

AGP, ATI 9600, DVI-I, TV-Out, Retail 1 164,00

 

- Maxtor IDE ATA-133 120GB 7200RPM

DiamondMax Plus 9 996,00

 

- ADi 17" CRT MicroScan V77 TCO-99

Bild 0,27dp

 

sum 6 854,00

 

 

Lurte på om noen hadde forslag til hvilket kabinett jeg burde kjøpe... Det jeg har valgt hadde vist litt liten plass.... Prisen bør være under 600 kr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...