Øystein.F. Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Er dette Valkyrie Profiles spirituelle etterfølgjar? Les hele saken Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hø? Jeg trodde dette bare var til PS3, jeg Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Synes SEGA har vært bra i det siste med mange originale spill. Digget Valkyria Chronicles, og kommer til å velge dette spillet fremfor FFXIII. Men er redd for at det vil gå litt i glemselen med tanke på utgivelsestidspunktet. Gleder meg til review. Her er forresten en review av importversjonen End of Eternity, aka Resonance of Fate Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Gleder meg. Famitsu ga EoE 34/40. Ikke at det teller så veldig mye for tiden, men alt jeg har lest har vært positivt. Takayuki Suguro var med på Valkyrie Profile 2, Final Fantasy Tactics og Vagrant Story, så det er folk med erfaring her. Det jeg stusser litt over er releasedato i forhold til Final Fantasy XIII. tri-Ace og SquareEnix har jo jobbet tett sammen opp gjennom årene, men det virker som om tri-Ace nå går en annen vei gjennom Sega, og utfordrer Final Fantasy XIII hode-mot-hode. Spennende. Spillte vel 15 minutter av 360-demoen, kan ikke si jeg ble _veldig_ imponert, noe som garantert var en kombinasjon av at jeg ikke skjønner et ord japansk, og trøtthet. Spillte kun noen igjennom noen battles, og alt virket veldig langsomt. Uansett, kjøp på releasedag. Endret 25. februar 2010 av Shifty Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Nok et sikkert kjøp for min del. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Dette ser bra ut. Kampsystemet er det som frister mest for min del, men jeg klager ikke når jeg hører at spillet ikke har de standard "vi skal redde verden" characters Men jeg må nok vente på neste lønning, desverre. (altfor mange spill denne mnd) + at jeg henger etter fra forrige å Men er redd for at det vil gå litt i glemselen med tanke på utgivelsestidspunktet. Gleder meg til review. Ser ut som det ja, mtp GOW3, FFXIII, BFBC2 ++, noe som er synd. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 hmm dette kan faktisk bli veldig bra, må følge med på det videre og gleder meg stort til anmeldelsen av det. btw, kanon cover og navn på spillet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Den originale tittelen var End of Eternity. Jeg liker den nye bedre, har ikke noe særlig sans for disse pretensiøse paradoksene (Infinite Undiscovery). Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Resonance of Fate er mindre pretensiøse enn End of Eternity? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er paradokset jeg synes er pretensiøst. Lenke til kommentar
AzureFaint Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Blir nok kjøp dette her også... *Sukk* stakkars lommebok... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 En eller annen gang kjøper jeg det vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå