VEH_InnleggNO Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 På oppdrag fra en gudinne. Se filmen nå Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fant det for en stund siden. Ser ut som et spennende spill. Lenke til kommentar
Jojimbo Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fant det for en stund siden. Ser ut som et spennende spill. Vel, jeg har sjekket og lest litt om spillet, har fått slakt av de fleste. Grafikken og gameplay er ikke mye å skryte av. Men det kan jo hende det er verdt å prøve. For min del styrer jeg unna og koser meg med FFXIII Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vi får se. Kjøper det ihvertfall ikke før det er litt billigere i så fall. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Oi oi, 47 is metascore. Det er det lenge siden jeg har sett. Neppe et kjøp med så mye annet bra der ute. Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Meh, flere prinnier, mindre emo please. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå