VEH_InnleggNO Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nintendo har spikret en rekke slippdatoer. Les hele saken Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Gleder meg! Fint at stortitlene spres utover året. Super Mario Galaxy er blant det mest fornøyelige jeg har spilt på Wii, og toeren ser ikke ut til å holde noe tilbake. Desidert den Wii-tittelen jeg ser mest fram til i år! Endret 25. februar 2010 av nypis Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 ^_^ Gleder meg. Håper dette blir like bra, om ikke bedre. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Endelig begynner Nintendo å vise gamle takter. De ga ut noen gode spill i 2008 og 2009, men totalt sett var det litt skralt. Sin & Punishment 2, Super Mario Galaxy 2 og Metroid: Other M ser ut til å gjøre 2010 til et veldig flott spillår for Wii-spillerne. Nå håper jeg bare at de følger opp denne lineupen og gir ut noen knallspill i løpet av høsten også. Jeg liker også at Nintendo har blitt mer aggressive med tanke på samarbeid med tredjepartsselskap. Monster Hunter og Dragon Quest er viktige IP'er i Japan, og med riktig markedsføring kan de bli populære i Amerika og Europa også. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ja det ser ut til å bli et veldig godt år for Nintendo. Super Mario Galaxy var jo bare totalt elskverdig. Personlig ser jeg mest frem til det nyeste Zelda, håper det ikke bare er i Japan de mener å slippe det i år. Lenke til kommentar
melbye Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Må bare rett på ett par feil. Sin and Punishment kommer 7 mai, mens Monster Hunter 3 kommer 23 April. Forøvrig er jeg dritsur på Nintendo på grunn av Metroid. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Omg oppfølgerern til mitt spill blant de beste denne generasjonen kan ikke slå feil! Originale Super Mario Galaxy er episk, magisk og alt det der! Give me Super Mario Galaxy 2!!! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det ser fantastisk ut, må bare komme meg gjennom eneren først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå