OHJohansen Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Ved hjelp av et cover kan du snart styre tv-en din og andre produkter via mobilen. Les saken her Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Snerten liten greie, men jeg husker når jeg kunne dette med min Nokia 3230. Trengte ikke noe ekstra greier da, IR var en selvfølge. Håper enten fjernsynsapparater og andre enheter går over til blåtann, eller at det kommer et mye fysisk mindre IR-adapter til iPhone. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Det finnes allerede et fjernkontroll program for Maemo 5 hvor du til og med kan lage fjernkontrollen's utseende selv. Man kan også bruke den til å styre det meste som har IR. Som mange ikke vet har Nokia N900 infrarød, det er ikke en spøk. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Fantastisk. Dette gjorde jeg i 2004 med en Nokia 6600, og det UTEN et ekstra cover! Verden går fremover.. eller..? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2010 Dette er gammelt nytt, det er bare iphone som er treg med slikt. Hvorfor blir det "nytt" når iphone for det? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Alt er vist en revolusjon når iphone får støtte for det.. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 1. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2010 iPhone er overprisa, spesielt fordi den ikke har "det nyeste" av funksjoner og muligheter. Kun et fint design og en godt utviklet touch skjerm. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 3. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2010 Helt utrolig. IPhone=hjernevasking! Dette har vi jo som nevnt her gjort på mobilene våre i minst 10 år! Men det er vist noen som tror at det er revolusjon når det skjer på iphone! Hva blir det neste? Iphone med FM RDS radio? WOW!! Ny revolusjon! Eller iphone med frontkamera som kan kjøre videotelefoni via skype osv, eller multitasking? Osv osv osv.. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 11. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2010 haha helt utrolig at dere faktisk gidder å suttre hjemme fordi det kommer en info artikkel om en ting til iphone! og at dere faktisk bestemmer dere for å suttre til alle oss andre om det! må bare le. dette er nok en artikkel for folk med iphone, som informerer om div til iphone. om det er helt nytt, banebrytende eller revolusjonerende er urelevant! hadde det stått at iphone kan brukes til å høre musikk så skjønner jeg. dette er ment for Iphone brukere og ikke til den ene personen av 250 000 000 som faktisk brukte sin 10 år gamle nokia til universal fjernkontroll.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg