john_a Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Valgets kval. Hvilken burde jeg velge? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
toON- Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg stikker og kjøper meg 6610 om 20minutter..... Valget mitt er vel at jeg syns den telefonen er penere.... og billigere... Har sett litt på tester.... og ser mer positivt på 6610.... .... Lenke til kommentar
john_a Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Hva med å skrive hva du synes om den når du har kjøpt detn? Har en følelse av at jeg kanskje havner på en 6610 siden jeg er mest vant til Nokia fra før av. Trekker ikke akkurat ned at den har speakerphone, radio og ir også :wink: Lenke til kommentar
IsKaffe Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Kjøpte 6610 for en uke siden og er meget fornøyd med den. Det er et trygt kjøp for de som liker Nokia "av natur" slik som meg. +Har Ir og kan lett kobles opp mot Bærbar o.l. med de praktiske prog. på medfølgende cd. +Stor klar og oversiktlig skjerm som med "liten skrift modus" kan romme hele 9 linjer. på meldinger o.l. Rått med detaljerte bakgrunnsbilder o.l. Kan tilognmed lese websider nogenlunde oversiktlig med f.eks. Reqwireless WebViewer +Gjennomtenkte detaljer (SE og andre; se og lær) når det gjelder meldingsdetaljer, telefonbokfunksjoner osv osv. +Rask og god prosessor som gjør at du ikke må vente flere sekunder per ord med T9 eller i menyene (det er helt jævlig irriterende noen ganger) +Etter mitt syn meget ryddig og pent design. +Ikke alt for dyr -Litt lite minne -Hvis du er avansert så er den litt lite tilrettelagt for avanserte java applikasjoner (som støtte for MSN liknende ting osv.) -Mangler E-postleser. Det finnes dog nok av javaprog som gjør dette fortreffelig -Mangler blåtann Håper det hjalp! Hvis du lurer på tips om programmer o.l. så bare spør. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Det er en av de bedre telefonene Nokia har laget, et godt skritt foran 7210 og 3510i. Vi har testet den her på amobil. no og gir den en god pott med poeng. Test av 6610 Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 6610, uten tvil. Har hatt den selv, en ekstremt bra telefon syns jeg, likte utseendet på den også..og tastene er kjempe behagelige å taste på. Hvis du syns utseendet til 6610 er litt kjedelig så er jo 7210 akkurat den samme telefonen invendig, men den har jo ett litt tøffer utseende da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå