firberblad Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Blur har helt klart vært en positiv sak på spillfronten. Spiller mest online, og nærmer meg rank 31. Musikken, grafikken og gameplayet er hærlig. Gameplayet er i utgangspunktet "enkelt", ikke noe komplisert knappetrykking, men bruk av power ups blir kjempeartig når man lærer banene og kjenne og kan torpere for ledern ved å legge ut en mine på egnet sted før mål. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Samme her. Jeg har knapt nok spilt noe annet etter jeg kjøpte meg Blur. Eneste problemet mitt er at jeg aldri gidder og røre singleplayerdelen. Grunnen til at det er et problem er at jeg i bunn og grunn er ei lita achievementhore. Lenke til kommentar
Datasmurf_InnleggNO Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg balanserer det ganske godt, men spiller for tiden mest single player. Når jeg har en dårlig natt og ikke orker å drite meg ut ved å komme langt bak gang på gang på gang, er det ganske lett å bare stikke på single player å "eie" folk. Lenke til kommentar
Dimnar Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kjøpte meg blur idag (ps3) , men får ikke spilt online, får bare can't connect to game server, please try again later. Har prøvd å rote litt inni ruteren uten hell. Noen som har noen tips? Hvis ikke, noen som vet om en god billig ruter? Mistenker det er routeren min som er problemet da den igrunn hører hjemme på et museum. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har begge konsollene og lurte på hvilken versjon jeg burde gå for. :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå