Gå til innhold

Den store Blur-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men savner litt lett modifisering av bilene. Det kan hende blir snudd på her..

Jeg foretrekker faktisk bilspill uten modifisering. I f. eks Gran Turismo 3 ble modifiseringen et unødvendig rituale som jeg måtte gjennom hver gang jeg kjøpte en ny bil.

Jeg skulle gjerne ha sett en RPG-racer hvor man kunne velge mellom 5-10 biler med ulike egenskaper men stort sett like stats. Hver gang man vant et løp eller utførte et oppdrag kunne man fått bonuspoeng som kunne bli brukt til å oppgradere bilen. Slik kunne man ha fått et mye bedre forhold til bilen sin.

Nå forklarte jeg meg sikkert dårlig, men poenget mitt er at modifisering i bilspill er unødvendig så lenge spillene vanligvis har en eller to "ultimate" biler.

Beklager om jeg gikk off-topic nå. :p

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Klart. Du har et poeng Leflus, men jeg liker forsåvidt å sette mitt eget personlige preg på bilen. Mener ikke hardcore trimming/tuning/delehandling som i Forza 3. Til det har vi jo.. Forza 3! :p Men kanskje endre lakk, og smekke på noen finere hjul. Er ikke mye som skal til.

Det mest spilte spillet på min XBox er fortsatt Flatout UC. Og ironisk nok er der ikke så veldig mye oppgraderinger, selv om jeg er stor fan av det. Har lært med tiden at overveldende mye muligheter ikke nødvendigvis er bra.

Jeg tror Blur greier å spore seg inn på en mellomting, noe jeg tror blir bra! :)

Endret av Frode
Lenke til kommentar

Klart. Du har et poeng Leflus, men jeg liker forsåvidt å sette mitt eget personlige preg på bilen. Mener ikke hardcore trimming/tuning/delehandling som i Forza 3. Til det har vi jo.. Forza 3! :p Men kanskje endre lakk, og smekke på noen finere hjul. Er ikke mye som skal til.

Aha. Da er vi på samme spor. :) Jeg har ikke noe imot kosmetiske modifiseringer av bilene.

Lenke til kommentar

Tror jeg har greid å registrere en beta-key til Blur. Da vil det isåfall komme litt informasjon angående spillet fra min side tirsdag neste uke (8. Mars er datoen beta-testingen begynner).

Og ifølge det jeg har hørt, er betademoen multiplayer only! :)

Endret av Frode
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Spillet er ute, og jeg håper noen som har kjøpt dette vil dele erfaringene med oss. Beste hadde vært om noen som har kjøpt Split/Second i tillegg kommer med meninger om hvilke spill de er mest fornøyd med, siden dette er nærmeste konkurrent! :)

Lenke til kommentar

Jeg har begge spillene, og har problemer med å bestemme meg for hvilket jeg er mest fornøyd med. Har rundet single-player på Split/Second (med førsteplass på alt!:D), og ikke gjort så særlig i Blur der. Dette er pga jeg mener SS har bedre single player, selv om det har veldig få baner og kort single-player. Får håpe det kommer noe DLC til det. Litt negativt er at det ikke er ekte bilmerker. Driftekontroll var litt slit å vende seg til i begynnelsen, og det varierer veldig fra bil til bil (noe som er bra). Det går for det meste i å sprenge og ødelegge for andre, men jeg føler det mangle boost aka. NOS for å sprite opp enda mer.

Når det gjelder multiplayer, så har jeg nesten bare spilt Blur. Digger at man være opp til 4stk på samme konsoll. Når man først starter multiplayer har man haugevis av baner og biler. Vi var tre stykker som spilte og etter 3 timer ca. så merket vi at det begynte smålig å repetere baner og game-typer, men det gjorde ingenting. Det blir så vilt når man spiller og jeg mener det skal mer skills i dette en Mario Kart. Her kan man spare opp skjold som du kan bruke når noen skyter mot deg. Selvfølgelig, hvis man ikke sparer opp, blir man truffet også er det på'an igjen.

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar

Var et vanskelig valg jeg tok her om dagen, men valget falt på Blur! Og slik det ser ut, var det ikke dumt! :) Kunne godt ha kjøpt S/S også, men man sitter da ikke inne hele sommeren og spiller! :D

Har ikke testet Blur multiplayer enda, men gleder meg til det! :)

Lenke til kommentar

Var et vanskelig valg jeg tok her om dagen, men valget falt på Blur! Og slik det ser ut, var det ikke dumt! :) Kunne godt ha kjøpt S/S også, men man sitter da ikke inne hele sommeren og spiller! :D

Har ikke testet Blur multiplayer enda, men gleder meg til det! :)

Gamertagen din da Frode ? (live)

nm, fant ut

Endret av firberblad
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kjøpte meg Blur i dag samtidig som jeg kjøpte meg Singularity. Hovedgrunnen er at jeg vet jeg ville gått lei av bygninger som faller. Blur har blitt omtalt som Mario Kart-lignende, noe som i min bok står mye sterkere enn kollapsende bygg. Gleder meg vilt til fire-player splitscreen. Har faktisk bestilt en håndkontroll ekstra slik at vi kan gjøre nettopp det.

Lenke til kommentar

Spilte open beta i et par måneder og storkoste meg, og plukka opp spillet for noen uker siden og det er vel et av de mest spilte spillene til Xboxen min etter at jeg kjøpte den for noen år siden. :p

Jeg elsker det, synes det er mye bedre enn S/S (har riktignok bare prøvd demoen) og jeg digger den følelsen av at jeg endelig spiller Wipeout blanda med Mario Kart.

Om jeg ikke får sove (som er alt for ofte) eller det er shitty vær eller jeg bare ikke har noen å henge med, på med Xbox og Blur og forsvinne i noen timer. Dette er like avhengighetsskapende som WoW! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...