Zhaka Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 De to første anmeldelsene av SupCom2 har kommet der scorene er 87/100 og 80/100. Nå følte jeg meg lettet. Etter å ha lest disse kommentarene var jeg redd for at det skulle ende opp med et snitt på 50% eller 60%. Har trolig nok ikke prøvd demoen, så har ingen mening å si når det gjelder spillet. Her er iallfall lenken til SupCom2 sine anmeldelser på GamerRankings: http://www.gamerankings.com/pc/954989-supreme-commander-2/articles.html Lenke til kommentar
ArkArk Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Supreme Nedtur 2.Sånn der fikk det spillet det navnet det fortjente! Nei,dette var slik som de fleste her skriver,en gedigen nedtur i forhold til 1 ern. Hva var kult mned SupCom 1? -stooore kart -mange enheter -ambisiøse tidkrevende superenheter(experimentals) -relativt bra grafikk -flexibilitet i massevis -fete kamper til lands vanns og i lufta -muligheten for et vannvittig baseforsvar med store skoldgeneratorer,div artlleri,fete stasjonære og enorme gatling tech 3 forsvarkanoner osv osv -Stor kompleksitet i selve spillet og virkelig et strategi spill Vi fikk da en 2 er som: -har langt mindre kart.DE HAR TIL OG MED GJORT SETONS CLUTCH KARTET MINDRE EN DE OPPRINNELIGE 20X20 KM SOM DET VAR I 1 ERN!! -total ødeleggelse av tech systemet til noe som likner C&C søppel -Grafikken er DÅRLIGERE en 1 ern -man kan ikke lengere køe opp byggninger og enheter i den "uendlige" men man må ha ressursene på lager først,hvorfor har de gjort dette????IDIOTI Jeg har teset spillet hos en kompis,og han sier også at det ikke er mulig å sette opp og ned hastigeten på spillet på kampanjen,men da kun på skirmish.Krampeidiotisk og lite gjennomtenkt.Nei,det er bare elendighet.Jeg har spillt en uoffisiell utvidelse til SUPCOM 1 som heter 4.Dimension og den er FET så det blir den som blir spilt og ikke 2 ern iallefall- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå