V. Haugen Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Garmin hevder at deres Nüvifone A50 med Android er overlegen konkurrentene. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Dette er vel knapt den første telefonen som knuser iPhone, ville påstå at mer eller mindre alle produsenter har en eller flere som rent teknisk sett gjør dette. Problemet er vel heller at forbrukerene ikke oppfatter det slikt. Kunden har nok sjeldent rett, men det er nå likevel han som styrer markedet siom sådan Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Mye knuser iPhone, som tidligere nevnt her av en annen bruker. Selv bruker jeg HD2. Men er likevel svært misunnelig på min kones iPhone, jeg sikter da til App store. Det er denne som gjør iPhone så unik etter min mening. Utvalget i programmer og spill, gjør at telefonen hele tiden fornyes. Med min HD2, og Microsoft marketplace har jeg 20 spill og velge bland! Wohoooo Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Mye knuser iPhone, som tidligere nevnt her av en annen bruker. Selv bruker jeg HD2. Men er likevel svært misunnelig på min kones iPhone, jeg sikter da til App store. Det er denne som gjør iPhone så unik etter min mening. Utvalget i programmer og spill, gjør at telefonen hele tiden fornyes. Med min HD2, og Microsoft marketplace har jeg 20 spill og velge bland! Wohoooo Hvis du skal spille hvorfor kjøper du det ikke "PlayStation" eller "Wii" ?? Hadde du kjøpt deg en Android telefon så hadde du fått Android Marked med masse spill. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er sant, men jeg ser fortsatt poenget hans, hvorfor kjøpe en spillenhet og en mobil, når iPhone kan gi deg stort sett det samme..? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Virker som om det er en ekstremt kjedelig mobil. Ville aldri i mitt liv kjøpt denne. (Vil heller ha en Nokia N900, den er minst 10x bedre enn denne.) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ja, det står jo faktisk i faktaboksen...Eller var du bare 12 kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg