Gå til innhold

BF BC 2 spørsmål.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hallo.

jeg lurer på om jeg skal ta BF BC2 på pc eller xbox 360? jeg har ikke spillt mye skytespill på pcen (har spillt bare CS:S på pcen) så jeg spør dere som har litt mere erfaring med begge delene og hva dere liker best.

Mvh Lotr

tror du trenger en ganske god pc for det på pc.. men du får jo 16v16 istedet når du bare får 12v12 på xbox. men kommer jo an på om du liker pc eller xbox kontroll best

Endret av sultenape
Lenke til kommentar

Personlig har jeg kun spilt demoen/beta på Xbox, men normalt sett foretrekker jeg PC og jeg kommer til å kjøpe det på PC. Har du god nok PC vil jeg anbefale det, men det er nok som sultenape sier, hva som er best kommer an på hva du foretrekker: mus/tastatur eller kontroller. Samtidig kan du kanskje vurdere hva vennene dine vil gjøre (hvis dere skal spille sammen).

Lenke til kommentar

Konamixx har rett her. Har spilt betaen på PS3 og PC samt demoen til Xbox 360, og alle versjonene er solide spill. Selv ville jeg valgt Xbox 360-utgaven fordi alle dem jeg spiller med spiller der, men kommer til å kjøpe det til PC også for å kunne kose seg litt på lan også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...