EmmJay Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvem kan vel være bedre til å slå ned et opprør enn selveste Napoleon? Les hele saken Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det var en god mottakelse for et spill som kommer omtrent et år etter den forrige utgaven. Ekstra moro er det at Play.com selger spillet til ca. 164 kroner, noe som er svært billig for et helt nytt spill. Det tar kanskje en ukes tid før det kommer, men den lave prisen veier opp for det. Lenke til kommentar
tprytz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det står lite om de har fikset alle bugs ifra empire i anmeldelsen din? Min mening om empire var også skyhøy helt til jeg ga opp spillet pga alt for mange bugs. etter min mening fortjente ikke empire en så varm velkomst som alle ga det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Pytagoras: På Steam koster det €39,99, stusselig. Gamle Empire koster faktisk fortsatt €49,99 der, stusselig. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Takk for tipset, Pytagoras. Herved bestilt fra Play. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 @Alt-Ctrl: Der har du steam i et nøtteskall... Lenke til kommentar
HoodooOperator Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det var en god mottakelse for et spill som kommer omtrent et år etter den forrige utgaven. Ekstra moro er det at Play.com selger spillet til ca. 164 kroner, noe som er svært billig for et helt nytt spill. Det tar kanskje en ukes tid før det kommer, men den lave prisen veier opp for det. Haha! Elsker virkelig Play :] Først AVP og nå også dette...fantastisk! PS: God anmeldelse! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Bra anmeldelse. Får seg om jeg ikke bestiller det fra play. (takk for tipset) Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hmm... det frister veldig å bestille fra Play.com, men jeg gidder seriøst ikke å gi The Creative Assembly og Sega penger for et nytt spill før det forrige jeg kjøpte fra dem fungerer slik det ble lovt. I tillegg har jeg lite lyst til å ha nok et spill som krever Steam. Da kjøper jeg heller gold-utgavene av Rome og/eller Medieval II. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hmm... det frister veldig å bestille fra Play.com, men jeg gidder seriøst ikke å gi The Creative Assembly og Sega penger for et nytt spill før det forrige jeg kjøpte fra dem fungerer slik det ble lovt. I tillegg har jeg lite lyst til å ha nok et spill som krever Steam. Da kjøper jeg heller gold-utgavene av Rome og/eller Medieval II. Helt enig med deg! Dette laster jeg nok ned, føler meg kjempesnytt, da coop delen på kampanjen ble lovet på forrige spill, som jeg har originalt. I tillegg er Steam avinstallert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå