Joachim_F Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det glimrende varulvmysteriet er relansert på nettet. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 GOG er bare så utrolig bra! Ser ut som de satser skikkelig på eventyrspill for tiden. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 GOG er den suverent beste spelbutikken/utgivaren, ingen tvil om det. Eg synest det er flott at gamer.no kjem med desse oppdateringane, vonleg bidreg det òg til at GOG får fleire kundar. Noko dei absolutt fortenar. Gabriel Knight-spela har eg faktisk ikkje prøvd, men dei ser interessante ut. Til $6 per stykk ser eg det som sannsynleg at dei blir lagt til samlinga etter kvart. Kay Lenke til kommentar
ptrip Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Har fortsatt Gabriel Knight 2 liggende et sted. Husker spillet var på seks cd'er, og kom i en svær eske. Samtidig må jeg nevne Phantasmagoria som er i samme sjangeren, som også finnes på GOG. Knallbra spill! Noen som vet hvordan disse spillene fungerer på skjermer med høy oppløsning? Vil tro det kun bruker en liten del av skjermen, og så er resten rundt svart. Lenke til kommentar
Myagos_InnleggNO Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Gabriel Knight er kanskje det beste FMV spillet som ble laget! Har rundet det nærmere ti ganger siden jeg kjøpte det på 1990-tallet engang. Hadde jeg ikke hatt CD'ene trygt bevart idag, hadde jeg kjøpt det på flekken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå