VEH_InnleggNO Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nintendos australske avdeling forteller at vi ikke må vente så veldig lenge på stortitlene. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Stilig at spillene kommer såpass tidlig på året. Jeg håper dette betyr at Zelda Wii kommer i november eller desember. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Gode nyheter. Metroid Other M var det vel rykter om at skulle komme i sommer, men Galaxy 2 regnet nok de fleste med kom i høst/vinter. Gleder meg til begge to, men helt klart mest til Galaxy 2. Edit: Det heter vel Other M? I artikkelen står det Another M. Endret 24. februar 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
tprytz Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ble litt skeptisk til metroid når jeg så det var team ninja som sto bak det. Har de ikke bare kunne latt retro studio lage det nye og. Da hadde vi iallfall fått ett bra spill. Lenke til kommentar
KHRZ Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Amerikansk release Super Mario Galaxy 2: 23 Mai Metroid: Other M: 27 Juni Lenke til kommentar
CharlieW Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Europeisk lanseringsdato er 11. juni: http://www.gamerzines.com/wii/news/mario-galaxy-2-europe-date.html http://www.eurogamer.net/articles/mario-galaxy-2-gets-european-date Endret 25. februar 2010 av CharlieW Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ble litt skeptisk til metroid når jeg så det var team ninja som sto bak det. Har de ikke bare kunne latt retro studio lage det nye og. Da hadde vi iallfall fått ett bra spill. Det var stor skepsis rundt Metroid Prime også. MP var Retro Studios' første spill, og beslutningen om å la spillet foregå i førsteperson falt ikke i god jord hos Metroid-fansen. Retro Studios fikk for øvrig mye hjelp fra Nintendo under utviklingen av Metroid Prime. Det var Miyamoto som bestemte at MP skulle bli et førstepersons-spill. Other M blir ikke et unntak. Team Ninja utvikler Other M i samarbeid med Nintendo R&D1. Nintendo R&D1 utviklet så godt som alle 2D-spillene i Metroid-serien. Jeg er fortsatt litt usikker på om spillet blir bra, men det er flott at serien blir sett på med nye øyne. Og nå får forhåpentligvis Retro Studios tid til å arbeide med andre serier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå