mcgroven Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Klassiske Worms får enda en nyversjon. Les hele saken Lenke til kommentar
Mathias# Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Huff, husker enda den brente cden med worms 2 på som jeg fikk av min fetter, og spilte med kompiser på windows 95 maskinen vår, fy fy,gode tider! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Worms tilbake i 2D høres veldig bra ut. De håpløse 3D-versjonene kan de beholde for seg selv. Lenke til kommentar
Mbala Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Litt sent å poste denne, de har søkt etter betatestere en stund nå. Poster den uansett, det er jo mulig de slipper til flere etterhvert. Worms Betatestere søkes Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Høres veldig spennende ut, og jeg er glad for at de omsider returnerte både til PC og 2d samtidig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg har kost meg med gratisversjonen Hedgewars i en stund nå, og jeg kan med trygghet si at dette blir kjøpt. For det som var kult med Worms tidligere, er like kult nå. Lenke til kommentar
Gege_InnleggNO Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Worms i 3d er bare søppel. Virkelig bra at de holder fast ved 2d. Worms 2d er et spill jeg husker godt ifra barndommen. Lenke til kommentar
galemann Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Worms tilbake i 2D høres veldig bra ut. De håpløse 3D-versjonene kan de beholde for seg selv. ENIG!! ----------------------------- Worms / Worms Reinforcements - Disse gode gamle worms spillene er og blir de beste.. synd team17 slengte seg på den ubrukelige 3d bølgen i gamle dager.., En nyoppusset versjon av disse spillene hadde vært helt sjef!! Husker fremdeles hvor fett det var å spille remaken av "Another World" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå