Nøtte Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg ser at ingen har tatt seg det store annsvaret med og opprette en egen Gamer rekke på TG 2010. Vi er tre stykker fra forumet som vet at vi skal til Tg og vi kommer til og sitte i lag. Jeg lurer på hvor mange av dere andre kunne tenkt dere og være med og sitte i lag med oss andre? Jeg har aldri vært på TG før så dette blir første turen for min del. Men syns det hadde vært moro at så mange av oss som mulig kunne ha sittet i lag. For dere som er interesert post i tråden her eller send en Pm til meg så skal vi klare og få til noe:D Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Ser Tor-Steinar sa ifra i en annen tråd (jeg er ikke den mest forumaktive skribenten at det gjør noe) , men jeg er altså tilstede på TG i år, så vi Gamer-folk må jo treffes! Hvis dere skal ta en fellestur til Peppes, møtes et sted i skipet etc., let me know : )) Jeg må jo ha noen pikante bilder til den offisielle stemningsrapporten, håper dere er villige. EDIT: Pirkypirky Endret 31. mars 2010 av Foertito Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Er også på TG! Rad 49. Vi burde i alle fall få til noe iløpet av uka Lenke til kommentar
Foertito Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Jeg er her bare idag, kjører ikke helt hardcore. Men det var jo heller laber oppslutning i tråden her, trodde Gamer stilte mannssterke! Skuff. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Sitter på rad 41 Seat 24-27 med Nøtte og Laland! Det er bare å komme bort, men de er atm på butikken, så jeg er den eneste. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Må da være flere gamer.no folk her? D: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Jeg er rett og slett skuffet over oppslutningen i gamer.no rekka... Men jeg atsjonas og Håkon holder koken vi Roper Arne, Per; Johann og alt vi kan rope! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Freddy også. Trodde virkelig at vi skulle klare å få til en hel rekke, men vi burde få til et møte sammen om ikke annet! Holder til med Nøtte og Atsjonas på rad 41, sete 26 og omegn. Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg er rett og slett skuffet over oppslutningen i gamer.no rekka... Men jeg atsjonas og Håkon holder koken vi Roper Arne, Per; Johann og alt vi kan rope! Sitter ikke her jeg da eller Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Skal mest sannsynlig på TG neste år med 2 venner, kanskje. Det blir min første gang på TG så det har vært supert å være med noen "bekjente" Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Skal mest sannsynlig på TG neste år med 2 venner, kanskje. Det blir min første gang på TG så det har vært supert å være med noen "bekjente" Jeg hadde nå synes det hadde vært kjempeflott med en slags gamer.no-rad neste år. På et vis har vi nå en slik slags rad nå, men vi var jo bare fire stykk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Vi Var Gamer.no raden 2010! Vi kan stolt si at vi var med på den første gamer.no raden noensinne! Hvem andre kan si det? Endret 5. april 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Alle som har vært det tidligere? Gamer har tross alt eksistert siden 2001 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 (endret) Ikke etter at dem ble uavhengig;D Allså Hw har jo sin rekke men kan ikke huske og ha sett at gamer har hatt en egen! Endret 5. april 2010 av Nøtte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå