Nøtte Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei For dere spesielt intereserte så husker dere sikkert at vi hadde et mini forumtreff i adventstider med ekstremt kort tid fra vi sa i fra til treffet gikk av stabelen Sist hadde vi et heidundrene treff med voksene personer over 20 år. Da spilte vi litt brettspill og Poker. Vi kjører samme som sist jeg og brukeren Bocoraton som sto for treffet og var forøvrig de eneste påmeldte Det er begrenset med plasser men ikke frykt fordet Anyways her er sånn smålig info: Sted: Fredrikstad (på cafeen til Bocoraton) Tid: Lørdag 27.02.2010 Rundt kl 19:00 Aldergrense: 20 år (da alkohol er inne i bildet) Alkohol: Vi kjører samme som sist de som ønsker et par pils/vin/whatever tar med dette selv. Kaffe: dette er free of charge Annen info som dere lurer på kan sendes på PM til meg eller Bocoraton Eller bare skrive i tråden. Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 "Voksen" treff med nøtte??? Skummelt... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvorfor 20 og ikke 18? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Sikkert fordi mange utesteder har 20-årsgrense. Selv skulle jeg gjerne ha vært med, men fruen kommer ned fra Trondheim til helga, så da passer det dårlig gitt! Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Sikkert fordi mange utesteder har 20-årsgrense. Selv skulle jeg gjerne ha vært med, men fruen kommer ned fra Trondheim til helga, så da passer det dårlig gitt! Ho får holde min med selskap da vettu ;D Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Haha ja ikke sant Boco Nei, jeg må nok melde pass denne gangen, men neste gang dere planlegger treff så kanskje dere har kunnet si ifra i enda bedre tid på forhånd? Da jeg har litt spesiell turnus på jobb, så tar det også litt tid å få byttet vakter Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Daium. Hva med et treff neste helg? Jeg flytter til Tønsberg / Nøtterøy i morgen.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Joda har fortsatt fri da så det er en mulighet;) Lenke til kommentar
Bocoraton Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Da må det bli i Aremark. Jeg har plass til 3 stk. Drar med bil dit Fredag, så båt til Lennartsfors. Drikke på puben, båt tilbake. Taxi til Elgfestivalen, fest der, så taxi tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå