Gå til innhold

HTC Desire vs HTC HD2

Desire vs HD2  

26 stemmer

1. 1. Hvilken av modellene hadde du valgt?

• Desire
      20
    • HD2
      5
    • Ingen av disse
      1

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny mobiltelefon, og er veldig i tvil om jeg skal vente på Desire eller om jeg skal bestille HD2 som jo allerede finnes på markedet. Noen som har prøvd begge mobilene eller som har innspill til hvem av de jeg bør velge? Jeg er ikke en superavansert bruker, men tenker å bruke mobilen som en mini-PC (jobb, surfing, musikk, video, uttesting av nye tjenester etc).

Et annet spørsmål; jeg har trodd at det ville være smart å ha en mobil med Android vs Windows Mobile, men det er mulig jeg er litt forutinntatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal kjøpe ny mobiltelefon, og er veldig i tvil om jeg skal vente på Desire eller om jeg skal bestille HD2 som jo allerede finnes på markedet. Noen som har prøvd begge mobilene eller som har innspill til hvem av de jeg bør velge? Jeg er ikke en superavansert bruker, men tenker å bruke mobilen som en mini-PC (jobb, surfing, musikk, video, uttesting av nye tjenester etc).

Et annet spørsmål; jeg har trodd at det ville være smart å ha en mobil med Android vs Windows Mobile, men det er mulig jeg er litt forutinntatt?

Jeg skal selv ha HTC Desire når den kommer. Har nettopp overlatt min 2 mnd. gamle HTC Hero til min sønn. Dette var også en knall telefon. Jeg bytter nå får å få større skjerm. Desire har en skjerm på 3,7". Synes Android telefoner som de nevte jobber slik jeg vil ha disse. Man kan gjøre telefonen helt personlig til bruk privat eller jobb.Når man ser på utviklingen idag blir program-varer utviklet for iPhone eller Android. HD2 er bygd på Windows Mobile 6.1 og versjon 6.5 er blitt lagt oppe på den.Skal man absolutt ha en WM hadde jeg ventet til Windows Mobile 7 hadde kommet,men det blir ikke før 2010/2011.

HTC Desire kjøre den nye OS Android 2.1,med Sense 3.0. og har en Snapdragon prossessor på 1GHz. Her kommer det til å gå fort i svingene. Gå inn på You Tube så får du se telefonen i bruk. HTC Desire kommer i slutten av mars. Har du tid til å vente på dette så kan du sikkert få prøvd disse begge hos en mobilforhandler og se hva du synes. Vet ikke om dette hjalp deg mye, men jeg er helfrelst på Android telefoner.

Endret av Jofa
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Er selv på utkikk, og vurderer HTC Legend i tillegg til Desire. Blir skjermen og prosessoren til HTC Legend for små, eller funker den. Noen med erfaring? Ser den får bra kritikk.

Hei

Nei, skjermen blir ikke for liten på Legend. Jeg har den selv, og er veldig godt fornøyd. Dessverre ser de HTC-telefonene jeg har hatt ut til å være underlegne for eksempel Nokia i samtalekvalitet, men hvem bryr seg kanskje om ringing i disse dager? ;) Høyttaleren (for samtaler) gir middels høy lyd, men er ikke like skarp som min Nokia E72. I tillegg er Legends metalldeksel ikke særlig avrundet ved høyttaler noe som medfører ubehag under lengre telefonsamtaler - spesielt når man må holde telefonen tett inntil øret grunnet støy.

Ellers super.

Morten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...