Zudrani Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har en del spørsmål angående dette spillet og håper noen har noe svar ^^ Er det 100% at det blir multiplayer campaign? en tanke som slo meg da er at det kan ta noe tid xD (men liker det at de legger det til) Det står på steam at det kommer i dag (23.02.2010) mne det unlocka ikke på første sekund av dagen. står bare at den unlockes om 9 timer :S sisste spørsmål: er det en ekspansjon eller standalone? Takker for svar (fant ikke noe topic på dette så laget en selv) Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 1) Ja, MP campaign. 2) Nytt spill, så ingen expansion dette. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Genialt Er det noe forandring på selve spillets funksjoner og sånn? eller er det akkurat som på Empire? Btw: Genial trailer: Får han til å se skikkelig badass ut xD EDIT: får ikke til å legge inn Gametrailer videoen rett inn URL: http://www.gametrailers.com/video/gc-09-napoleon-total/55809 Men ingen som vet noe om hvorfor den ikke kan lastes ned på steam enda? Endret 23. februar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) seriøst? nå ble jeg litt sur :S stod at spillet skulle komme i dag. og den nedtellings tingen gikk av så jeg kjøpte det. men kunne ikke laste det ned, en stund etter så ser jeg at de har satt nedtellingen frem 3 dager :S irriterende! Er det mulig å kanselere bestillingen og få tilbake pengene? (kjøpt på steam) Endret 23. februar 2010 av Andy.N Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg gjorde nettopp det samme som deg, kjøpte spillet med 1 time til release. Ble så forbannet av dette lureriet at jeg sendte en veldig sint mail til steam hvor jeg krevde å få spille pronto eller få pengen tilbake. Du burde gjøre det samme å heller kjøpe det i butikk. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 si ifra om du får noe svar Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Tviler på at jeg får noe svar før spillet er ute Men skal faen ha pengene tilbake. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Var lenge skeptisk til Napoleon etter at Empire i mine øyne floppet, men tror nesten jeg må ha det likevel. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 hmm.. 8/10 på gamer.no Høres jo bra ut det x) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Fikk tilbake penger. UK spillere har fått instalert nå. Vet ikke med skandinavia. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 orket ikke å stresse med å få tilbake pengene x) er jo ikke mye pris forskjell på den i forhold til butikkene, er det? Tipper jeg får lastet det ned på skolen i morra x) Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hørt mye godt om dette, har jo vært litt skeptisk etter ETW, blir nok ned til butikken i morgen Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 laster det ned nå kanskje jeg har det på morraen ^^ Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 hmm.. 8/10 på gamer.no Høres jo bra ut det x) Det har jevnt over fått greie karakterer, men ikke i forholdt til tidligere spill i serien. Men på hjemmesiden til totalwar spillene virker det som fansen er mer fornøyde . Mye mindre bugs enn tidligere spill ved utgivelse, Penere grafikk og nye effekter som røyk som blir hengende igjen på slagmarken. Virker som AI'n har fått seg en grei oppgradering også. Noen som veit om noen butikker som selger spillet i dag? Liker å ha en håndfast utgave, ikke bare en steam kopi på hardisken. Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 hmm... liker egentlig ikke det at det er en stand alone xD nå har jeg Empire og Napoleon Empire = 16 GB Napoleon = 20 GB :S tar litt plass på hardisken Men verdt det vil jeg tippe Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) hmm... liker egentlig ikke det at det er en stand alone xD nå har jeg Empire og Napoleon Empire = 16 GB Napoleon = 20 GB :S tar litt plass på hardisken Men verdt det vil jeg tippe Om du får tid, hadde det vært fint å kunne få litt tilbakemeldinger på hvordan det er En ting jeg lurer på er ytelse i forhold til Empire. Jeg har ikke så sprek pc, man kan kjøre Empire ganske greit. Etter det Utgiverne sier så skal Napoleon se penere ut men ha samme ytelse. Endret 26. februar 2010 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Zudrani Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Skal teste det i helga x) akkurat nå har jeg bare prøvd tutorialen på en bærbar laptop på skolen. Funket greit det kommer jo helt ann på hvor bra grafikk man vil ha da x) Men lurer på hvordan multiplayer campaign kommer til å funke :rolleyes: Og må si at den traileren får Napoleon til å se skikkelig fet ut :S Det han sier og hvordan han sier det ^^ Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Je Suis Napoleon! Da var Imperial Edition i hus Installeres nå! Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det hadde vært hyggelig med tilbakemelding på gameplayet. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg vil si at det er utrolig forbedret. Klarte endelig å få nå noen til å surrender byen sin ved å trykke ¨Demand Surrender¨ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå