Lexiboij Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Husker at jeg spilte Penumbra. (gratis versjon elns.) og var så redd at jeg bare fikk lyst til å hyle. Da viste jeg at det var et fantastisk spill. En film har ikke klart å skremt meg skikkelig på mange år. Laster ned demoen nå. Lenke til kommentar
lul Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen her som har prøvd Amnesia? Jeg bare lurte på om dere ser rosa spor helt på begynnelsen av spillet. Jeg vet ikke om det er noe galt med driver til skjermkort eller om det skal være rosa. Virket bare litt rart... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Noen her som har prøvd Amnesia? Jeg bare lurte på om dere ser rosa spor helt på begynnelsen av spillet. Jeg vet ikke om det er noe galt med driver til skjermkort eller om det skal være rosa. Virket bare litt rart... Tror det er meningen Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Med tanke på at omtrent 80% av spillet er i mørket, så trengs det vel noe fargerikt får å vise vei? Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Runda det i helga. Bare jeg som synes spillet var for kort? Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Runda det i helga. Bare jeg som synes spillet var for kort? Har akkurat startet på spillet. Du som har fullført det, hva er helhets inntrykket? At spillet er kort er ikke så viktig for min egendel. Bedre med et kort og vellresigert spill, enn langt og kjedelig. Spilt en times tid eller så, til nå synes jeg ikke spillet har vært spesielt skummelt. Men veldig stemningsfult. Men på slutten nå så var det pluttselig et monster av noe slag som pluttselig skreg helt gyselig ekkelt og var rett bak meg, hehe da skrek jeg høyt. Første gangen jeg har gjort av et spill Lenke til kommentar
Khalagien Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Greit nok, jeg friket litt ut når jeg så klipp av dette spillet på youtube, men det kan umulig være skumlere enn Minecraft når et eller annet skummelt monster hopper frem når du tror du er alene? Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Runda det i helga. Bare jeg som synes spillet var for kort? Har akkurat startet på spillet. Du som har fullført det, hva er helhets inntrykket? At spillet er kort er ikke så viktig for min egendel. Bedre med et kort og vellresigert spill, enn langt og kjedelig. Spilt en times tid eller så, til nå synes jeg ikke spillet har vært spesielt skummelt. Men veldig stemningsfult. Men på slutten nå så var det pluttselig et monster av noe slag som pluttselig skreg helt gyselig ekkelt og var rett bak meg, hehe da skrek jeg høyt. Første gangen jeg har gjort av et spill Meget bra, overgikk Penumbra, om du har spilt det. Skulle ønske det var litt vanskeligere gåter, gjerne med mer bruk av spillets fysikkmotor. For min del er dette et av årets beste spill. Meget polert og godt gjennomført. Greit nok, jeg friket litt ut når jeg så klipp av dette spillet på youtube, men det kan umulig være skumlere enn Minecraft når et eller annet skummelt monster hopper frem når du tror du er alene? Jo, det kan det. (selv om Minecraft til tider også er skummelt) Lenke til kommentar
hagesaks_InnleggNO Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Skader egentlig ikke at et spill er kort for en gangs skyld. Hakke fått begynt på påbygningspakka til Dragon Age en gang:) Lenke til kommentar
hagesaks_InnleggNO Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Har observert det at jeg istedenfor å spille Amnesia, velger å gjøre andre, kjedeligere ting. Som feks å vaske opp. Det er ikke et godt tegn:) Lenke til kommentar
lul Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Anbefaler å spille spillet sent på kvelden/nattestid med lite lys. Herregud, som det kan skremme vettet av deg da. Første gang jeg har stoppet å spille, ikke fordi det er for sent på natta, men fordi jeg trengte en mental pause! Spiller du på dagen så mister du opplevelsen og du ødelegger den unike spilleropplevelsen ved første gangs spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå