LarZen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Snubblet over dette klippet....ser rimelig skummelt ut!! Endret 23. februar 2010 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Spennende! Likte Penumbra spillene mektig godt, og kan ikke si annet enn at jeg storgleder meg til dette! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Likte gameplayet i dette, spennende. Har ikke prøvd Penumbra. Gleder meg til dette kommer ut og håper på en aldersgrense under 18 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Dette ser veldig lovende ut. Det at du ikke har våpen og heller må flykte og gjemme deg med monsteret på slep gjør det hele så utrolig mye mer intenst og skummelt. Akkurat slik jeg elsker det. Den scenen i videoen minnet også litt om Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, og det spillet var helt utrolig skummelt. Blir et klart kjøpr for meg, elsket Penumbra spillene. Lenke til kommentar
Easthill_InnleggNO Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 http://amnesiagame.com/#main Hvis 2000 forhåndsbestiller spillet før 31. mai kommer spillet med ekstra innhold. Og btw, det koster 10 dollar frem til 11. mai. Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Dette er forhåndsbestilt! Penumbra 1 og 2 er de skumleste spillene jeg noensinne har spilt. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Dette er forhåndsbestilt! Penumbra 1 og 2 er de skumleste spillene jeg noensinne har spilt. Ingen over, ingen ved siden. Har du prøvd Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth? Det er også helt sykt skummelt. Anbefales hvis du ikke har prøvd det Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Dette her er AKKURAT slik jeg elsker det. Jeg kjente panikken bre seg når jeg så denne videoen. Gleder meg så vanvittig nå. Forresten rart at det ikke er mulig å forhåndsbestille det hos noen andre enn cdon.com da det bare er litt over en uke til det slippes. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 o.o Creepy! Jeg får noia bare av å se klippet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Skjønner deg jo godt da Cloudemyx. Det ser helt vanvittig skummelt ut. Spesielt når monsteret tok han igjen helt på slutten. Og det blir ENDA skumlere når du spiller det selv. Blir spennende å se om det kan overgå Penumbra, som jeg mener er blandt de aller skumleste spillene som noen gang er laget. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg har 3 Penumbra spill på Steam og jeg har enda ikke tørt å spille de. Jeg hadde likt et slags pek og klikk spill i slike skumle miljøer uten så mye monstre som var ute etter å gnafse i seg innvollene mine. Derfor tror jeg det der Bracken Tor spillet kommer til å bli bra. Jeg skal jo ha dette også, jeg må bare manne meg opp først. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Da burde du sjekke ut Darkness Within. Det er et pek-og-klikk i skumle miljøer uten noe særlig til monstre. Er det Black Plague, Overture og Requiem du har på steam? Endret 29. august 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Å herre min hatt....det spillet der tørr jeg ikke å spille. Fikk jo panikk bare av klippet! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Da burde du sjekke ut Darkness Within. Det er et pek-og-klikk i skumle miljøer uten noe særlig til monstre. Er det Black Plague, Overture og Requiem du har på steam? Ok det skal jeg sjekke ut. Det er de jeg har på Steam ja. Kjøpte de under de store salgsdagene i sommmer. Alle tre spillene for rundt 100,- kr eller noe sånt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Requiem kan du spille uten å tenke på at et monster skal ta deg, for monstre finnes ikke i det spillet. Det er mer et spill som handler om å løse gåter Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Flotters! Da skal jeg prøve det først tror jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ikke en like skummel video, men du verden for en stemning dette spillet har. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Det har nå kommet en demo for de som ønsker/tør teste den. Jeg laster ned nå, og gru-gleder meg http://www.gamershell.com/news_101958.html Edit: Spillt gjennom demoen nå, men den var ikke så skummel som jeg trodde. Men den var skummel nok. Du kan bli gal om du ikke får lys på en stund, så du tvinges til å bruke lampen en del, samt tenne noen stearinlys. Det gjør det hele enda mer hektisk og nervepirrende. Hadde også lite lyst til å gå inn i samme rom jeg nettopp så at et monster rote i, men det måtte gjøres. Bare 6 dager til det slippes nå, og jeg gleder meg stort. Endret 3. september 2010 av nouse4aname Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har spilt i en times tid, men nå tør jeg rett og slett ikke mer. Blir mentalt sliten av dette spillet. Spiller alene i mørkt rom med headsett. Må ha en pause... dritskummelt!!! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Skrekkspill er virkelig ikke min greie. Klarer det bare ikke. Skrekkfilmer eller noe som har med skrekk å gjøre, gjør meg helt skjelven. Ble redd bare av klippene ovenfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå