mcgroven Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Gjørme kan være mer enn skit, her er den faktisk en ressurs. Les hele saken Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg så en reklame for spillet på IGN for lenge siden og syntes det så tøft ut. Sikkert et helt greit spill å sette seg ned å slappe av med. Kjøper det vel ikke med en gang, men skal ha det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det en mulighet til å bare kjøre rundt i et stort landskap uten å egebtlig gjøre noenting? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 lyver bildene eller er grafikken faktisk så dårlig som det ser ut ? Lenke til kommentar
oophus Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Syns det ser ut til at fysikk systemet er utrolig dårlig. Lyden er også helt ødelagt hvis man ser på filmer av spillet på f.eks youtube. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 vanskelig og frustrerende kjøring system! koser meg forsatt med MTX Motortrax som kom ut får 6år siden Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hva skjer med bildene? Grafikken ser jo rett og slett helt jævlig ut .. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Er det en mulighet til å bare kjøre rundt i et stort landskap uten å egebtlig gjøre noenting? Det er mulig i Free Ride, men så veldig stort er det ikke. I hvert fall ikke etter å ha spilt enorme Fuel. Visuelt er dette (som jeg skriver) ingen stor perle. Lenke til kommentar
✪ sveN Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg har spilt demoen på Xbox360 di siste dagene og må si at jeg synes grafikken er mye bedre enn hva bildene i artikkelen viser...fikk hvertfall ikke inntrykk av at grafikken var så dårlig som det ser ut her.... Synes spillet var morsomt, men tror det drar seg opp mange hakk når man får frest rundt med kompiser og nett. Er det mange baner å låse opp forresten på fullversjon? Skal nok ha dette snart.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå