VEH_InnleggNO Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Lisensspill, lisensspill, de endrer seg ikke. Les hele saken Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 "War, war never changes" Hva er vitsen med å anmelde disse lisensspillene? Det er jo ytterst få som gjør noe bra med lisensen de får tildelt, mens de fleste er middelmådige, eller rett og slett søppel. Er det for å råde folk til å styre unna? Lenke til kommentar
NightReaper_InnleggNO Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 @peasandpeace "Er det for å råde folk til å styre unna?" Er nok for å opplyse folk generelt om alle typer spill. Hvem vet, kanskje noen endelig lager ett godt lisens-spill i dette tiåret. Har jo vært noen gode lisens-spill før iallefall. Lenke til kommentar
Sqw Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er det for å råde folk til å styre unna? Toy Story 2 og Monsterbedriften er eksempler på lisensspill som faktisk er kjempebra, og som eg til og med kan finne på å spille i nyere tider (for å hjelpe lillesøstra mi med de ) Lenke til kommentar
foodpig Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Toy Story 2 og Monsterbedriften er eksempler på lisensspill som faktisk er kjempebra Feil. Lenke til kommentar
Jebeso Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg syntes det er rart at de i det hele tatt prøver seg på lisensspill til denne filmen. Jeg følte at den ikke passet til et barne-publikum på noen måte, og selv om jeg har sett filmen er det for meg helt uinteressant å spille dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå