mcgroven Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Funcom forteller at MMO-spillet fortsatt er under utvikling på konsoll. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 godt å høre at de forsatt jobber med det, men har mine tvil om at det kommer til å slå så godt ann når den er forsinket så mye. tror heller ikke at craig morrison hadde ønsket å lage age of conan til xbox, var jo gaute goddager som kom med den ideen. men får håpe han får det til. (sorry for at navnene antagelig var skrevet feil ) Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 HAdde vert fett om PC spillerne kunne spille med Xbox360 spillerne. Noen som vet om det blir crossplatform eller ei? PS: T3 Necro på bildet? =D Lenke til kommentar
Suder Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Er fortsatt mange som venter på spillet til konsoll. Selv om det er god del forsinket, kunnet det fortsatt slå godt ann om de hadde timet spillet opp mot den nye Conan filmen. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Helt klart. Markedet for MMORPG på konsoll er utrolig langt fra mettet, så vil ikke se vekk fra at en konsollansering av Age of Conan kan være lønnsomt for Funcom, selv om det er en god stund siden spillet var blant de heteste. Selv er jeg definitivt interessert i dette. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Selv er jeg interessert i et Funcom spill utviklet for 360. Konseptet i AoC med komboer tror jeg egner seg svært godt på konsoll. Og gjør de dette kross-platform kan det slå ganske bra ann. Det må vel kanskje bli med påbudt med 120 gb harddisk da, med tanke på alle oppdateringene som kommer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Tja, for meg har det føltes mer ut som et single player Konsoll spill en et MMO. Så mulig spillet her kommet til sitt rette element og de endelig får skviset litt penger ut av spillet som stort sett har vært et sluk for dem (men jeg tviler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå