Gå til innhold

Noobtube


Hva synes du om noobtubing.  

121 stemmer

  1. 1. Misliker du noobtubing?

    • Ja
      70
    • Nei
      51


Anbefalte innlegg

 

For og trekke dette litt langt, men hvis du hadde vært i krig, og de andre hadde brukt granat kaster mot deg kunne du ikke kalt de noobs og klagd på at de bruker noobtube...jeg vet dette er å ta det litt langt, men de fleste burde skjønne konseptet her.

Det er ett spill. Ville vi hatt virkelig krig hadde vi vel vervet oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noobtube er greit i enkelte spill. CoD er en av de det ikke er greit! Mappene er små, så fyre av en random granat i en trang gang er jo bare lame.

 

 

Ville kalt det en hendig taktikk jeg da :whistle:

 

Joa, men slike personer ender som regel bare opp med å gjøre folk forbanna og greier sjelden å skaffe mange kills. Ergo en pisstaktikk..

Lenke til kommentar

Min mening: ikke skyld på spillerne. Elementet er lagt til av utviklerne, fordi det er meningen at folk skal bruke dem. På hvilken som helst måte som er mulig. Dersom det fort blir OP, så er det utviklerne som har gjort en bommert, ikke spillerne.

 

Dessverre er GL ofte OP :p Synd.

 

(Dette blir omtrent samme diskusjon som i CS angående AWP - elementet er der; slutt og klag på spillerne imo)

Lenke til kommentar

Min mening: ikke skyld på spillerne. Elementet er lagt til av utviklerne, fordi det er meningen at folk skal bruke dem. På hvilken som helst måte som er mulig. Dersom det fort blir OP, så er det utviklerne som har gjort en bommert, ikke spillerne.

 

Dessverre er GL ofte OP :p Synd.

 

(Dette blir omtrent samme diskusjon som i CS angående AWP - elementet er der; slutt og klag på spillerne imo)

Det er fortsatt spillerne sin skyld at de bruker det da :p

Lenke til kommentar

Jeg tåler å bli drept et par ganger i en runde med GL, men jeg skal være ærlig å si at jeg whiner ganske heftig når 4-5stk på et lag bruker de. Da er det bare ikke morsomt. Forsåvidt det samme med G18 Akimbo..."spray and pray" er VELDIG tydlig :p

 

Ja, fy faen :lol:

Ganske rart egentlig. Call of Duty spillene gjør meg så inni hamperævva forbanna innimellom, men likevel klarer jeg ikke å slutte å spille dem :wacko:

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar

 

For og trekke dette litt langt, men hvis du hadde vært i krig, og de andre hadde brukt granat kaster mot deg kunne du ikke kalt de noobs og klagd på at de bruker noobtube...jeg vet dette er å ta det litt langt, men de fleste burde skjønne konseptet her.

Det er ett spill. Ville vi hatt virkelig krig hadde vi vel vervet oss.

 

Du forsto vist ikke poenget mitt, ok :)

Lenke til kommentar

 

For og trekke dette litt langt, men hvis du hadde vært i krig, og de andre hadde brukt granat kaster mot deg kunne du ikke kalt de noobs og klagd på at de bruker noobtube...jeg vet dette er å ta det litt langt, men de fleste burde skjønne konseptet her.

Det er ett spill. Ville vi hatt virkelig krig hadde vi vel vervet oss.

 

Du forsto vist ikke poenget mitt, ok :)

Forstod akkurat hva du mente, prøvde bare å poengtere at det var en elendig sammenlignig.

Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke problemet med å bruke noe som funker. Å exploite med care packages eller lignende er noe annet, men å klage på at noen faktisk gjør noe som er helt tilrettelagt i spillet er absurd.

 

Enig i det der.

 

 

Nei, det blir bare for tåpelig. Det er ikke tilrettelagt for å noobtube i spill, det er tilrettelagt for å bruke granatkasteren ikke for å misbruke den. Man stempler alt for lett ting som noobtube, men når det faktisk er noobtube blir jeg lett irritert ja. Det kommer egentlig i grunnen til definisjon av noobtube tilslutt, men det jeg regner som noobtube blir jeg irritert over når det skjer meg eller noen på mitt lag.

 

Jeg kan og godt klage på at noen faktisk gjør noe som er tilrettelagt i spillet.

Lenke til kommentar

Jeg ser egentlig ikke problemet med å bruke noe som funker. Å exploite med care packages eller lignende er noe annet, men å klage på at noen faktisk gjør noe som er helt tilrettelagt i spillet er absurd.

 

Enig i det der.

 

 

Nei, det blir bare for tåpelig. Det er ikke tilrettelagt for å noobtube i spill, det er tilrettelagt for å bruke granatkasteren ikke for å misbruke den. Man stempler alt for lett ting som noobtube, men når det faktisk er noobtube blir jeg lett irritert ja. Det kommer egentlig i grunnen til definisjon av noobtube tilslutt, men det jeg regner som noobtube blir jeg irritert over når det skjer meg eller noen på mitt lag.

 

Jeg kan og godt klage på at noen faktisk gjør noe som er tilrettelagt i spillet.

 

Vel, si at du vet at det vil komme noen over en kant, eller at det er noen bak der. Og du bruker GL til å ta fienden når du ikke ser dem på den måten. Vil du si det er feigt?

Lenke til kommentar

Vel, si at du vet at det vil komme noen over en kant, eller at det er noen bak der. Og du bruker GL til å ta fienden når du ikke ser dem på den måten. Vil du si det er feigt?

 

Tar meg friheten til å svare. Ja. :whistle:

 

Men seriøst, ihvertfall hvis man gjør det hele tiden. Det JEG stort sett anser som noob tubere er folk som heller bruker grenade launcheren enn sitt vanlige våpen. Spesielt hvis jeg merker at de egentlig er elendige spillere som ikke klarer å drepe folk på "den vanlige måten" <_<

Endret av Patrick1991
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spillet er som det er, slutt å klag.

 

Der har vi en som har forstått det.

 

Der har vi noen som har misforstått, henviser til emne tittelen: Noobtube Hva ligger egentlig under?

 

Diskutering skjer ofte via utdeling av egne erfaringer og synspunkter, så slutt å klag. Har forsåvidt sagt hva jeg mener tidligere i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...