Barry White Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 (endret) 1 Januar har jeg lest at det skal komme en ny lov om fildeling. Den går ut på at det skal bli ulovlig å laste ned mp3 og filmer til privat bruk, ikke sånn som tidligere da det var lovlig å gjøre dette, men derimot dele filmer og mp3 (elns). Hvordan vil dette påvirke oss nedlastere? Kommer det til å bli en større risk å downloade filmer og mp3? Endret 29. november 2007 av foilltank Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Da burde alle bare fortsette som vanlig, og blir en person tatt må alle gå ut i gata for å protestere. As simple as that. Lenke til kommentar
chma Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 som noen har sagt før her, politiet driter langt i om noen stakkars artister o.l. ikke får pengene sine, de klarer jo ****** meg ikke en gang å redusere vanlig kriminalitet..... og så er det jo ikke sikkert isp er villig til å hjelpe for de risikerer jo å miste kunder.... 8) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 som noen har sagt før her, politiet driter langt i om noen stakkars artister o.l. ikke får pengene sine, de klarer jo kjøss meg ikke en gang å redusere vanlig kriminalitet.....og så er det jo ikke sikkert isp er villig til å hjelpe for de risikerer jo å miste kunder.... 8) Se her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...89492c7a3f2e3f2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå