Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Vi fikk en oppgave om å lage en undersøkelse av folks drikkevaner når det gjelder vann i Norge på skolen tidligere denne uken, og uansett hvor tragisk jeg synes det er så må jeg gjennomføre den for å få karakter i faget. Så, da fant jeg ut at det var like greit å spørre dere her på innlegg.no om dere vil hjelpe meg ut med å svare på undersøkelsen min. Det tar maks to minutter og du skal ikke trenge å tenke deg rundt når du svarer, sålenge jeg får svar nok (som vil si over ti stykker) så er jeg og læreren fornøyd. Så, jau, om dere vil hjelpe må dere gjerne ta undersøkelsen her: Ta undersøkelsen Takk for alle svar på forhånd og dersom dere lurer på noe så må dere bare spørre/kommentere hvor dårlig undersøkelsen er eller noe PS: Jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere tråden, men føler at "helt andre ting" er den kategorien som passer best. Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Har gjort undersøkelsen, men er noen spørsmål som ikke er helt på topp. "Hvorfor velger du vann som du gjør?" Og så er svaralternativene fra uenig til enig. Jeg er ikke helt sikker på om hva det faktisk vil si å være uenig/enig. Hvis jeg tar merke > Uenig, vil det si at jeg ikke bryr meg og merke, eller er /care at jeg ikke bryr meg? Men hva er da uenig? Er det at jeg hater vann med merke? Det burde også være et alternativ på Q5 som sier "aldri" I tillegg kan jeg nevne at jeg både driver med idrett og at jeg er en sofasliter. Får likevel ikke velge flere alternativer. Off-topic: Hva skjer med EVE? Endret 20. februar 2010 av Error Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Sånn da var det gjort. Endret 20. februar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 "Hvorfor velger du vann som du gjør?" Og så er svaralternativene fra uenig til enig. Jeg er ikke helt sikker på om hva det faktisk vil si å være uenig/enig. Hvis jeg tar merke > Uenig, vil det si at jeg ikke bryr meg og merke, eller er /care at jeg ikke bryr meg? Men hva er da uenig? Er det at jeg hater vann med merke? Hehe, ser logikken i det du sier og jeg ser nå at det var kanskje litt merkelig formulert, men det ble gjort rimelig på sparket uten noen form for gjennomtenking eller noe slikt fordi jeg synes det er en latterlig oppgave å få av lærerene så jeg er i grunn bare etter å få svar og ikke hvor bra ting var I tillegg kan jeg nevne at jeg både driver med idrett og at jeg er en sofasliter. Får likevel ikke velge flere alternativer. Det kalles prioritering vettu ^^ Off-topic: Hva skjer med EVE? Har vært vannvittig syk i det siste og generelt sett ikke hatt tid/ork til å balansere med så mange baller i lufta på en gang, skal se om jeg rekker å komme meg på mer nå etter hvert som jeg får vinterferie Forøvrig; takk til alle som svarer! Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 1 stk test utført, lykke til med oppgaven Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Tatt den, manglet så absolutt svaralternativet "Aldri" på Q5, men det går vel greit. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Enda et bidrag. Men manglet som nevnt «aldri» på spørsmål 5. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jepp, så det i ettertid, meeen det går ikke ann å endre undersøkelsen uten å miste alle svarene så det får bare bli som det er Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg drikker aldri brus jeg da... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg drikker aldri alkohol eller juice :/ Testen var litt dårlig laget... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Fullstendig klar over at det var en fryktelig dårlig test og det var en del rimelig store mangler, jeg slang den sammen på fem minutter og dermed kom ikke f.eks. aldri med på spørsmål fem, noe som er rimelig ironisk med tanke på at jeg ikke drikker alkohol eller brus. Haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå