VEH_InnleggNO Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen taktikkspill gjør ting litt annerledes. Les hele saken Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Spilte selv Tactics Ogre The Knight of Lodis når jeg var liten snørrunge. Helt konge! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg klarte ikke å spille Valkyrie profile: Covenant of plume pga den offrings mekaniken :/ Tror jeg skal holde meg til ff tactics og disgaea :s Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Interessant artikkel, strategiske rollespill er noe jeg virkelig setter pris på og det er mye bra der ute. Mange mange timer har iallefall gått i FF:Tactics serien, men skal ærlig talt kun si jeg har vært innom Covenant of the Plume og Vandal Hearts 2 av de på listen. Spesielt PSPen har også mange godbiter i Jeanne'd Arc, FF: Tactics War of the Lions, Disgaea osv. Andre spill jeg synes kanskje hadde vært verd å nevne er Wild Arms XF som benytter seg av et slags hexagonalt system. Enda mer sentralt synes jeg kanskje Valkyria Chronicles er, som er det ganske annerledes enn det aller meste jeg har prøvd innen sjangeren. Helt klart en veldig spennende sjanger jeg gjerne skulle fått spilt litt mer av. Har jo godbitene Shining Force, Tactics Ogre osv som jeg selvsagt burde ta meg tid til en gangå spille. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Fire Emblem for alle pengene her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå