Kannath Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hei og hopp! Igår fikk jeg et problem med xboxen min mens jeg spilte MWF2, plutselig fikk jeg veldig strekete grafikk over hele skjermen. Skrudde av og på, og samme gjelder for deler av xboxens menysystem. Det snåle er, det er ikke sånn fra starten av. Idag var alt som det skulle, men så leste jeg en melding og når jeg gikk tilbake så var deler veldig strekete igjen. Vet at forklaringen er litt dårlig, så jeg legger ved 3 bilder som viser at 2 av de er strekete, men trykker jeg på xbox guide så er bildet helt fint. Eller, glem det. Nå kom det opp E74 her, men bare en rød blinkende lampe. Er vel 5 års reklamasjonstid på xbox? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 5 års reklamsjon som vanlig, ja. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Enhetsinformasjon Enhet: Xbox360 Hardware Serienummer: 20287816XXXX Garantistatus: Standardgaranti utløpt Garantitype: Standard Garantistart: Garantiutløp: 7/29/2009 8:00:00 PM Så, med tanke på at det er 5 års reklamasjon, så bør jeg få fikset den selv om standardgarantien utløpt? Får ikke registrert den til reperasjon på siden til xbox så får vel prøve å ringe butikken Lenke til kommentar
Aashild_InnleggNO Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Ring microsoft isteden. Endret 20. februar 2010 av Aashild Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Kjøpte meg bare en ny en jeg altså, men ringer de uansett og hører på mandag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jepp, ring dem og skaff deg en ekstra. Det er alltids greit å ha liggende med tanke på at ting som dette kan skje igjen. Selvfølgelig er det jo også greit at de faktisk reparerer det som har blitt ødelagt slik at du skal slippe å føle at du ble "lurt" til å kjøpe en ny konsoll. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Med tanke på at jeg kjøpte til release så har den jo levd et godt liv, men den første ble ødelagt så vet ikke om det er den som ble fiksa eller at jeg fikk en ny, tror mest det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå