garnok Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tenker det samme om Oslo Jeg skal dit. Kjenner ingen som skal, eller aner hvor Ringen kino er ennå Men dit skal jeg. Chaos will rise! Hva med oss som har forhåndsbestilt for lenge siden, blir det mulighet for t-skjorte for oss? Lyst på Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg skal på den i Oslo i hvert fall. Først Heavy Rain event og nå GoW 3 event^^ Blir kos! Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Varmet opp med er par gjennomkjøringer av demoen i går på lerretet hjemme. Meget solid, sett bort ifra at man kun kunne spille på easy. God of War SKAL være utfordrende. Kampsystemet hadde fått flere forbedringer enn jeg hadde regnet med. Gleder meg som en liten unge. Snakkes klokken 5 på Magnus Barfot da folkens! edit: Må bare si at dette er et genialt initiativ av Gamer. Tons of kudos. edit2: Jeg må ha den T-skjorten, men har allerede bestilt Ultimate på Elkjøp... Kan jeg kjøpe den kanskje? Endret 2. mars 2010 av Zappy Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Kos dere i Bergen i kveld da. Også viktig at de som ikke møter opp sier fra om det til meg på e-post i god tid, slik at andre får mulighet til å komme! :-) Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Sitter på kinoen nå... kan ikke si noe annet enn epiiiiiiisk! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Fyyyy faen! .... Det.... var kult det! Lololool Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Må nok vente til torsdag her Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Noen som skal ut på byen etter eventen på Prinsen på torsdag? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 nettopp komt fra eventen i bergen og må si det var utrolig AWESOME eg forhåndsbestille og får t-sjorte også ble eg intervjuet av en fra gamer, håper det kommer på nettet her da. noen som husker X 03 som slåss første kamp mot han vann gud tingen? (ikke hestene) det var i værtfall meg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvordan er det opplegget funker? Møter man opp, setter seg til rette i kinosalen og venter på å få kontrollen deisende i fanget? Skal til Oslo på lørdag, jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvis det er som på Heavy Rain-eventet så blir det loddtrekning om å spille på kinolerretet, og 4 tv-skjermer som man kan spille 10 min på ved siden av lerretet. (Snakker da om på Ringen, vet ikke hvordan det er på de andre stedene) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 AltF4, har du noe imot å møte en Lakus? Synes det er litt rart å tusle rundt på sånt alene. Og hvordan er det med kameraer osv? Kunne tenkt meg og ta noen bilder når jeg først er der. Du vet, Facebook-penis. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Hvis det er som på Heavy Rain-eventet så blir det loddtrekning om å spille på kinolerretet, og 4 tv-skjermer som man kan spille 10 min på ved siden av lerretet. (Snakker da om på Ringen, vet ikke hvordan det er på de andre stedene) Ah, takk for oppklaringen. AltF4, har du noe imot å møte en Lakus? Synes det er litt rart å tusle rundt på sånt alene. Ikke noe i veien for det! SKal dit med Vrengtpolvott, men jo flere vi er sammen også videre. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Lurer på hvordan forhåndsbestillingen foregår, hvor stor lommebok skal jeg ta med osv. Endret 2. mars 2010 av Terjee Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Igjen, hvis det er som på Heavy Rain-eventet, så er det Spaceworld som står for det og det koster 50 kr i depositum å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg skal på den i Oslo Hadde vært greit å møtt noen andre fra forumet, siden jeg har i utgangspunktet ingen å dra med. Så si ifra om du vil møtes Lenke til kommentar
Yalokin Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvordan er det opplegget funker? Møter man opp, setter seg til rette i kinosalen og venter på å få kontrollen deisende i fanget? Skal til Oslo på lørdag, jeg gleder meg! Vet du om det er noe man må vise fram når man kommer dit for å slippe inn ? Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ta med navnet ditt, så har du det du trenger. Lenke til kommentar
fruktpirat Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg fikk lov til å ta med meg en kompis, så nå blir det Oslo-tur på lørdag! Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Fiser inn til Oslo etterpå for konsert, og forhåpentligvis kommer jeg meg opp til GoW i morgen. Ingen jeg kjenner skal, og ikke kjenner jeg noen fra gamer.no, men satser på at det går bra! Gleder meg. Har lasta ned demoen, men ikke fått testet så det blir helt nytt for meg! =D Endret 5. mars 2010 av Joe Nuts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå