TST Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vinn en unik God of War III-opplevelse i Oslo, Bergen og Trondheim. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 dette var jo usakelig tøft :o tror nesten eg må prøve meg her siden dåkkar har en 1 bergen, håper eg vinner Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg var med på eventen på Prinsen før lansering av Killzone 2, så jeg krysser fingrene for at det kan gjenta seg Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hurra! Håper jeg får bli med. Prinsen ligger rett over bruen her, så jeg slipper å tenke på transportmiddel Lenke til kommentar
AdNox Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Selvfølgelig har dere glemt Stavanger, Norges vakreste by. Sukk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Herlig konkurranse! Ha mer av disse! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vet ikke helt om nervene mine tåler en ny runde denne type preview! Var med på Killzone 2 preview i Trondheim, og fikk nesten spasme over de enorme mengdene med udugelige spillere som selvfølgelig fikk spille, mens jeg ikke fikk! *snurt* Husker en hendelse veldig godt på et punkt hvor en person klarte regelrett å drite seg ut på akkurat nøyaktig samme plass over og over igjen. Kunne bortimot føle nivået av frustrasjon kime igjennom salen som tiden gikk! Tar sjansen på at jeg får en runde med kontrolleren denne gangen, får trene med litt GoW2 for sikkerhetsskyld! Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 OMG! Har drømt om å spille spill på kinoen Har vannvittig lyst til å vinne! Bra jeg ikke har forhåndsbestilt det på et annet sted enda, siden jeg kan få T-skjorte om jeg får plass på Magnus Barfot Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 250 stk på 180 min? Ikke akkurat noe å stresse seg ned dit for Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Haha, sjekk Kratos på det bildet i artikkelen. Aldri har eg sett fyren styggere enn det Men veldig flott tiltak folkens Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Fortsatt ledige plasser her! :-) Lenke til kommentar
Pyrotech Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hvis det er noen i trondheim som har vunnet, og ikke har tid, tar jeg gjerne plassen deres! Lenke til kommentar
jose1shot Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 ja når får vi svar om vi har vunnet? Utålmodig!!!! Lenke til kommentar
jose1shot Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 jeg tuller ikke jeg kommer til å forhåndsbestille spillet på stedet hvis jeg får den FEEETE tskjorta der!!! Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Alle som får oppleve God of War III på kino i Bergen, Trondheim og Oslo neste uke har nå fått e-post. Sjekk gjerne spamfilteret, ettersom vi brukte blindkopi i utsendingen. Lenke til kommentar
jose1shot Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 ALLRIGHT IM IN!!!! !HAHAHAHAHAHHAHAH BY THE GODS, I'm will kill ZEUS!!! Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Vant plass i Trondheim NICE Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Vant i Trondheim jeg og. Lurer bare på om det er noe poeng å ta med seg en person eller slipper jeg bare inn alene? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Vant i Trondheim jeg også Gratis popkorn og brus er en awesome bonus :o Lenke til kommentar
Leinen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Vant i Trondheim jeg og. Lurer bare på om det er noe poeng å ta med seg en person eller slipper jeg bare inn alene? Lurer på det samme. Gleder meg til å dra til Trondheim og bli med på eventen, men gidder ikke å ta tog / kjøre bil fra Steinkjer og være på eventen alene. Endret 26. februar 2010 av leinen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå