System-log.com Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har laget en liten how-to som viser hvordan en kan spille de litt eldre Windows 95/98 spillene som havner litt mellom DosBox og kompabilitetmodus i Windows XP. Har brukt flere timer på å spille "Neverhood" som virker knirkefritt! Hemmeligheten er Virtual PC 07 fra Microsoft og en gammel lisens av Windows 95 eller 98 : Windows 95/98 gaming! Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Red Alert 2 går veldig fint, Red Alert 1 og resten går veldig fint med The first Decade pakken ^^. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Enormt bra, håper påsken er snill med meg så jeg får tid til å spille gjennom Army men 1 og 2 Lenke til kommentar
xip Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg holder på å installere Windows 98 på en Virtual PC, skal spille gode gamle Grim Fandango idag mens jeg venter på at Dragon Age skal bli ferdig å laste ned :3 Lenke til kommentar
Ine_InnleggNO Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Veldig bra initiativ! Kan ikke vente med å spille Dungeon Keeper igjen. Lenke til kommentar
mrMarL Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Probleme er, hvor kan jeg få taki Windows 98?. Lenke til kommentar
Kernel Panic Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Probleme er, hvor kan jeg få taki Windows 98?. Prøv Vetusware.com. vetusware.com Link til Win98SE: Win98SE tror den linken vil virke. Hvis ikke er det bare å fine en annen version. Endret 22. april 2010 av Kernel Panic Lenke til kommentar
namtab_InnleggNO Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 må man virkelig ha den ekte windows 98 ce keyn til å bruke virtual pc? har ikke den lengre, men skulle mer enn gjerne ha spilt de gamle klassikerene;) warcraft, dune 2000, grim fandango, ace ventura! noen tips? får ikke fatt i cd key til windows 98 heller Lenke til kommentar
namtab_InnleggNO Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ok, har lasta ned windows 98SE Iso fil, men den starter ikke å installere, jeg får heller ikke noe valg om å gjøre det.. Har windows 7 på dataen, kan det være noe av grunnen? Noen som vet av sider der man kan laste ned retro spill som iso fil? Lenke til kommentar
System-log.com_InnleggNO Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Ok, har lasta ned windows 98SE Iso fil, men den starter ikke å installere, jeg får heller ikke noe valg om å gjøre det.. Har windows 7 på dataen, kan det være noe av grunnen? Noen som vet av sider der man kan laste ned retro spill som iso fil? Dersom du har lastet ned Windows 98SE.iso, kan du mounte den opp i Daemontools e.l. og gi beskjed i VirtualPC om at din virtuelle datamaskin skal boote fra denne stasjonen. Dette skal fungere selv om du har Windows 7 Har oppdatert bloggen med litt retro-spill artikler siden mitt virtuelle Windows 95 prosjekt : C64 emulator - C64 Forever + konkurranse i samarbeid med Cloanto DOS spill i DOSBOX Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Noen som har testa System shock 2 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå