Odesseiron Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nytt tilskudd til en av verdens største strategispillserier. Les hele saken Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dette var utrolig gode nyheter, Civilization serien er kanskje den bygg og erobre simulatoren som jeg har elsket mest og gleder meg utrolig mye til nummer fem i serien. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Allerede til høsten? Det er jo ikke lenge til, fantastiske nyheter. Har brukt så mye tid på civ2 til 4 at det er helt nifst, woooooooooooho!!! Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Da er det bare til å glede seg! Vi går en fin høst i møte. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja!!! Det var jo forventet. Men allerede til høsten var overraskende. Regner med at det er skikkelig gjennomarbeidet uansett. Gledegruer meg! (Grue-aspektet fordi spillet kommer sikkert til å sluke dyrebar tid.) Lenke til kommentar
Zhaka Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dette øyeblikket er vel det jeg har ventet på siden Beyond the Sword-ekspansjonen ble laget! Endelig! Men håper seriøst at de klarer å utsette spillet om det ikke er ferdig i høst. I tillegg frykter jeg at det vil tape i mot StarCraft II, både når det gjelder SGOTY (strategy game of the year) og markedsføring. En ide som hadde vært bra, hadde vært at man blir mer avhengig av hvilket land man velger. Nå må jeg bare skaffe meg en gamer-PC. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 IGN har bilder: http://media.pc.ign.com/articles/107/1070111/imgs_1.html Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Herlighet for et spillår dette blir. BF:BC2, Heavy Rain, Alan Wake, Civ V, og garantert en haug av andre spill jeg ikke kommer på i farten. <3 Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Stilig, ser fram til Civ V Skulle bare ønske det kom ut et Alpha Centauri 2 spill også Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Beste nyheten ever! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ønsket om et Alpha Centauri 2 tiltredes, men jeg sier ikke nei til et nytt Civ-spill likevel. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 En meget god nyhet, men vil si de vektlegger helt feile ting her. Spiller vi civ for grafikk eller heftige slag? Nei, og det burde de med det femte tilskuddet i serien ha fått med seg. Håper likevel på det beste! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Oioioi, dette blir spennande. Eg har fulgt Civilization-serien sidan starten. Eg kan fortsatt vagt erindre korleis det første området eg utforska såg ut, og kjensla når eg for første gong utforska ein landsby. Serien har heile tida haldt ein strålande kvalitet, og forventningane mine er derfor skyhøge. Dette er ikkje berre ein av dei største strategispelseriane...det er den største. www.civilization5.com Eg gledar meg. Kay Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Det er mange måter å tolke og definere "største strategispillserie" på, og det er vel ingen tvil om at Civilization-serien biter sterkt ifra seg i mange av de. I ingressen tok jeg likevel utgangspunkt i salgstall, og da ligger spillserier som Starcraft, Age of Empires, Command & Conquer fortsatt et par solide hestelengder foran den herlige 4X-serien. Jeg kan likevel være med på at det er den beste Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Oi, håper de ikke fordummer innhold som oppfinnelser og forskning og lager et carebear-spill for å tekkes slappe unge mennesker som kun vil ha instant-action. Er el grande fan av civ-serien så detta kan bli konge. Må legge til at civ er den beste strategiserien som har kommet. Ingen diskusjon. Basta bom. Master of Orion II er selvsagt en god nummer 2. edit igjen; Si meg Odesseiron, er du usedvanlig tidlig oppe eller er det bare for tidlig å legg seg enda? Endret 19. februar 2010 av Phydeos Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Odesseiron sover ikke. Gammelt jungelord. Endret 19. februar 2010 av Odesseiron Lenke til kommentar
Snicker_InnleggNO Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 OMG!! I dont have words! Civ 4 har jeg kjøpe alle utgavene orginalt av. Og en på steam. LOVE Civilization! Dette er en gledens dag! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er det mulig?! One more turn, one more turn! Starcraft 2 kan gå og legge seg. Kongen er tilbake! Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ah yes, "1 more turn" crack'en kjenner jeg til... Har gått utover søvn, ernæringsmessige behov, og det sosiale liv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå