Joachim_F Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Sommerens animasjonsfilm spillmatiseres av Disney. Les hele saken Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Tja, husker godt at jeg spilte Toy Story-spillet til PS1 og koste meg med det, får se hvordan dette blir. Lenke til kommentar
lrims Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, spilte vel eneren på PC eller no slikt, var ikke så alt for ille om jeg ikke husker feil! Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ser ikke vekk fra at dette kan bli verdt å få med seg. Husker godt det Traveller's Tales-utviklede Toy Story-spillet for PC; det fulgte nemlig med operativsystemet da det endelig ble Windows 95 her i huset, en gang for lenge, lenge siden. Småsynd at TT ikke står bak denne kommende versjonen, for de har virkelig taket på denne typen spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Tror det var Travellers Tales-versjonen som fantes på Mega Drive også, jeg spilte det iallefall i hjel der. Husker det enda som et godt eksempel på hvordan man skal gjøre filmspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå