SorenC Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Falt like over denne her om dagen og tenkte at det var sku som noe av en overraskende måte å markedsføre sine spill. Det må sies å være en innovativ og morsom måte å gjøre det. Men hva synes ekte om det? Og slik at det vil bli fremmet på?. Heavy Rain - Youtube Game Endret 18. februar 2010 av SorenC Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor er linken din til noe annet enn YouTube? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bit.ly er en URL-forkorter, typisk mye brukt på Twitter etc (hvor lange URL-er tar opp for mye plass av en melding). I tillegg gir den muligheten til at folk kan tracke hvor mange ganger lenka er klikket på. Resultatet leder uansett til . Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det var faktisk litt kult. Smart måte å promotere spillet på. Jeg klarte å unngå at butikken ble ranet, pluss at jeg fikk en skoboks med div gjenstander. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bare så folk vet..så blir slike url forkortelser mye brukt til å lede uvitene til sider med spyware og alt mulig skummle saker...jeg klikker aldri på slike linker. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) At ein bruker bit.ly og liknande til Twitter er greit, å bruke det på eit forum som absolutt ikkje har noko grense på 140 teikn er berre mistenkeleg. At linken i tillegg går via ein track/afill/click link før den redirecter til Youtube er enda meir mistenkeleg. Endret 18. februar 2010 av Einride Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sånn, slutt å syt! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sånn, slutt å syt! Gå å legg deg, en "normal" link er allerede i tråden om du hadde brukt 10sek på å lese litt. God natt Lenke til kommentar
mynock Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Snedig! Det auka i alle fall min lyst på å få fatt i spelet og komme i gong. Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Sånn, slutt å syt! Gå å legg deg, en "normal" link er allerede i tråden om du hadde brukt 10sek på å lese litt. God natt OK+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå