Gå til innhold

Forslag til RPG spill til ps3

Anbefalte innlegg

Av de japanske er FFVII og FFVIII som du kan kjøpe på PSN for 75 kr pr stk de desiderte beste (og billigste) rollespillene til PS3. Foruten disse er det egentlig ingen gode japanske rollespill til PS3, men man kan jo håpe FFXIII vil endre på det. Da regner jeg ikke med Demon's Souls som er tredjepersons action med rollespillelementer (hvilket spill har ikke det i dag), eller Valkyria Chronicles og Disgaea 3 som ligger nærmere strategi. Hvis du ikke er så kravstor kan du prøve Star Ocean 4, Eternal Sonata eller White Knight Chronicles. De to førstnevnte scorer på kampsystem og grafikk.

Av de vestlige skal jeg ikke uttale meg om Dragon's Age eller Fallout, selv om førstnevnte klart burde spilles på PC hvis man har valget. Oblivion er et greit spill hvis man vil ha en supertradisjonell fantasyverden å boltre seg i, men vær advart om at verdenen bærer mye preg av å være en slags copy/paste-latmannsjobb der det meste ser likt ut - har du sett en goblinhule, et alvetempel eller en oblivion gate så har du sett dem alle.

Endret av Spartakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur ikkje det finst demo, desverre.

Fallout 3 GOTY får du no til £18,52 frå Amazon (Prisen som er lista på £21.76 er med UK VAT/MVA. Den blir trekt i frå når du legg inn ei norsk adresse. I tillegg kjem det eit par pund i frakt). Det får du lett solgt igjen om du ikkje liker det :)

(http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B002DMLMIC/)

Er det ikke umulig å bestille ifra amazon.co.uk? Altså jeg mener at det står iallefall på nettsidene at de ikke sender spill til Norge lenger, eller er det jeg som tar helt feil her?

Uansett tror jeg og Fallout 3 spilles litt bedre på PC om du har mulighetene til det, om du er interessert i mods osv iallefall som kan øke "levetiden" til en viss grad. Men utennom det så tror jeg ikke det er store forskjellen mellom PC og console versjonene så du taper knapt ingenting.

Et tips jeg vil gi som kanskje kan gjøre spillopplevelsen kanskje litt mer bedre, save ofte og bruk forskjellige filer. Autosave funksjon, vel og bra men kan og til tider etter min mening jobbe imot deg og autosave etter du har gjort et valg du ikke i utgangspunktet ønsket å ta.

Ikke mitt type spill, men du kommer sikkert til å like det. Kan vel og nevne til slutt at Fable II var et de mest skuffende spill etter min mening og så :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...