TST Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Populær serie snart på Wii. Se filmen nå Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvis jeg hadde hatt en Wii, så hadde det ikke vært tvil om jeg skulle hatt dette. Editoren, split-screen og alltid evig underholdende baner gjør dette til et av konsollens sterke kort. Hvis det holder en stødig framerate i tillegg til å ha gode kontroller (som jeg ikke helt klarer å se for meg..) kan det definitivt sette en Wii i TV-benken min. Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ser ut som et sikkert kjøp B) Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg vil ha dette til Xbox og PS3... Spiller med gamepad på PC så ser ikke noen fornuftig grunn til at det ikke skulle komme til xbox/PS3. Noen som vet om konkrete planer for et slikt spill. Bare TM: Nations Forever for 800msp hadde vært kongelig kost for meg ;D Endret 18. februar 2010 av Strepto Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Kontrollene blir garantert bare styrekrysset eller styrestikka pluss evt en knapp for å aksellerere. Vanskelig å ødelegge kontrollene i et spill som ellers spilles med piltaster? For øvrig; de klarte å lage en ganske god tilnærming til Trackmania på DS så jeg tipper Wii-en er mer enn kraftig nok. Ser i hvert fall sånn ut. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg mener å ha hørt at spillet har tre forskjellige styremåter: * Classic controller * Wiimote (Mario Kart style) * Wiimote + nunchuck Firebrand virker som en kompetent utvikler, så jeg er ganske sikker på at de ikke klarer å rote til kontrollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå