Gå til innhold

98% av prosessoren går til Winnet! HVa er det?

nag-sinn

Anbefalte innlegg

Hver gang maskinen starter så blir den kjempetreig så må jeg trykke ctrl-alt-del og gå på prosesser og avslutte den dritten som heter 'winnet.exe'. Er det noen her som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt probl. uten å reinstallere alt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jepp, det kommer fra et eller annet fildelingsprogram. mener det kommer fra Imesh, denne filen installeres på maskinen med det samme du installerer Imesh, du blir kvitt problemet ved å søke etter denne filen. når du finner denne filen på harddisken din så sletter du den fra maskina di. skal problemet være løst. eller det enkleste er vel å slette denne fila å slette hele imesh shiten, lager bare bugs å stash på maskina som du ikke trenger å ikke bør ha på maskina. broren min hadde denne fila en gang på sin pc, men han avslutta denne prosessen med det samme han slo på maskina si. det er enklere å bare slette fila eller reinstallere Windows.

winet.exe er jo shit. slett den så fort som mulig. da er du smart.

Lenke til kommentar

winnet.exe er vel ikke en del av Windows så vidt jeg vet - regner med at det er spyware eller et 3.parts program du har installert som er litt vel 'ivrig' og dermed (tydeligvis) satte deg på sporet av at noe ikke er helt som det skal være.

Jeg ville prøvd å kjøre ad-aware for å se hva den fant.

Edit: Innlegget ovenfor kom meg tydeligvis i forkjøpet :)

Lenke til kommentar

winnet kommer fra gator, har selv hatt det problemet, det finnes en uninstaller i samme mappe søk etter fila winnet.exe også skal den ligge i programfiler elns spørs litt om du har engelsk eller norsk windows.

Den uninastalleren funker fakitsk :D

Edit; søk på din datamaskin hvis du ikke skjønte det. :)

Lenke til kommentar

jeg har ikke sagt at det var endel av windows heller jeg. sa bare at det kom fra Imesh som er noe shit. skulle til å installere det selv en gang også eller jeg gjorde det men sletta det igjen heldigvis så fila kom ikke inn på min pc iallefall. åååååååååå, fildeling suger hardt.

Lenke til kommentar
ok takk til dere alle;)

da eg hadde fåt satt sammen min nye maskin(hadde ett gf2 mx kort den gang) og skulle spille mohaa, så hakket det verre en det gjorde på den veelig gamle datzen. i all verden tenkte eg, trode det var drivere til skjermkortet. installerte gang på gang med nye drivere :lol: ret før det tippet over for meg. så tok eg en titt i pågående prosseser, og gjett ka eg fant der :roll: :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...