mcgroven Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Klart for nye postapokalyptiske eventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 gleder meg veldig til denne titelen, blir garantert et kjøp men denne gangen kjøper eg nok det på ps3 istede for pc som eg gjor med fallout 3. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 gleder meg veldig til denne titelen, blir garantert et kjøp men denne gangen kjøper eg nok det på ps3 istede for pc som eg gjor med fallout 3. Dette skal lett kjøpes ja. Selv har jeg nettopp kjøpt nytt skjermkort og kommer lett til å gå for PC-versjonen. Spent på å se om de har gjort noen grafiske oppgraderinger siden Fallout 3 (ikke det at Fallout 3 så dårlig ut!). Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det blir nok 99% garantert kjøp for meg og!. Fallout 3 var en enestående opplevelse og jeg kan ikke annet enn å glede meg til oppfølgeren!. På tide å gjøre klar rad-away og pipboyen for nye eventyr . Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Blir nok 100% garantert kjøpt inn. Fallout 3 er en av mine absolutt favoritt spill, har vel brukt 130 timer på det dlc'ene inkludert. 2010 blir garantert tidenes spill år!! Lenke til kommentar
Må få meg et liv Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Gamer ga ikke fullt så mye informasjon som de kunne her, heller bedre å få med seg hva Sawyer selv sier. Gamer nevnte ikke noe om dehydrerings måleren, våpen oppgraderingene osv. Er det bare meg, eller er hele Gamer en eneste jævla reklame side for tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå