mcgroven Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ser vi utgivelseslyset i enden av tunnellen? Les hele saken Lenke til kommentar
The_Jiraiya Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har lyst på en beta key Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Signet meg opp for lenge siden. Har ikke fått Lenke til kommentar
Giskler Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Long time lurker, first time poster her. Måtte bare registrere meg for å dele hvor happy jeg ble i dag når jeg sjekka e-posten og fant beta key til SC2 Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Yess. Dette blir bra. Blir nok en del tid tilbrakt i den duse belysningen fra StarCraft 2 fremover nå, ja. Lenke til kommentar
Woland Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Registrert i ein evighet, men ingen key til meg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Får man en invitasjon i mailen, eller dukker bare SCII-beta-greien opp som et nedlastbart spill på battle.net-kontoen din? Jeg laster ned betaen nå, anyway. Lenke til kommentar
Gusj_InnleggNO Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Med meg dukka berre Starcraft 2 opp i lista mi over spel på battle.net. Har ikkje fått nokon mail om det. Fekk inn ein del kampar i går, ikkje overraskande tapte eg alle saman. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Stemmer det. Da har jeg fått prøvd litt, men jeg må ærlig innrømme at tvungen multiplayer ikke helt er min greie i disse spillene. Akkurat nå kunne jeg f.eks. tenkt meg å spille noen skirmishes med hver av faksjonene for å få utforske dem litt i ro og mak. Ah, nevermind, det går faktisk an å spille mot AIen. Endret 18. februar 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
maiN2k Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 500 spenn for key'n din! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er ingen key, du får bare tilgang til betaen gjennom battle.net-kontoen din, som du også må logge inn med for å kunne spille. Vil tro du kan skaffe klienten hvor som helst, men jeg antar at det er en eller annen rutine som sørger for at du ikke kan logge inn med battle.net-kontoen med mindre den er "aktivert" for SC2-betaen. Litt som i WoW, det er kontoen din som er hovedsaken, ikke klienten. Lenke til kommentar
T.Sletten Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er ingen key, du får bare tilgang til betaen gjennom battle.net-kontoen din, som du også må logge inn med for å kunne spille. Vil tro du kan skaffe klienten hvor som helst, men jeg antar at det er en eller annen rutine som sørger for at du ikke kan logge inn med battle.net-kontoen med mindre den er "aktivert" for SC2-betaen. Litt som i WoW, det er kontoen din som er hovedsaken, ikke klienten. Man får en cd key i de her emailene. "StarCraft® II: Wings of Liberty™ Beta Test Invitation Congratulations, this is your invitation to the beta test for Blizzard Entertainment’s StarCraft® II: Wings of Liberty™! You are receiving this email because you attended a special Blizzard Entertainment event, participated in a related contest or promotion, or have otherwise been selected to join the beta-testing process. This email contains your beta key along with instructions on how to get started. As a beta test participant, you’ll have the opportunity to experience the multiplayer gameplay of StarCraft II: Wings of Liberty and explore the social-networking, matchmaking, and other new features of Blizzard Entertainment’s revamped Battle.net® online-gaming service. Throughout the StarCraft II beta test, you’ll be able to take part in cooperative and competitive battles as the terrans, protoss, and zerg -- and at the same time, you’ll be helping test the stability of the Battle.net service and fine-tune the game balance prior to launch. The developers look forward to hearing your feedback and seeing you on Battle.net!" Osv.. Med en cd key i. Eller man kan få sånn som meg, maks flaks og få en direkte aktivert OG en cd key Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Aha. Jaja. Jeg har iallefall ingen key å gi bort. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Grrr! Ingen beta-key i min box. Noen som veit hva man trenger for å bli valgt eller er det helt random? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Grrr! Ingen beta-key i min box. Noen som veit hva man trenger for å bli valgt eller er det helt random? In each phase, we will be selecting players who meet specific criteria and who have opted in via their Battle.net accounts. Tatt fra Blizzard sine nettsider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå