Gå til innhold

Test av standardabonnement

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva med One Call? Både One Call Faktura, og One Call AKTIV er vel et såkallt standard abonnement jeg tror hadde kommet godt ut her??

One Call Aktiv faller i alle fall inn under kategorien "standard", og det er en glipp fra min side at dette abo. ikke ble inkludert i testen. Går i gang med dette nå. :)

Lenke til kommentar

Hei, pussig dere ikke har vurdert Chess premium og Tele uno, ringemønstre uten oppstartsavgift og lav sms / mms pris. Hva med en liten ekstra test. Lykke til.

Hei! Det var et bevisst valg å utelate Chess Premium og Tele2 Uno i denne sammenheng. Årsaken til det er at nettopp disse to abonnementene ved flere anledninger i det siste har blitt trukket frem som gunstige alternativer til "standardabonnement" (les: tradisjonelle abonnement med en satt oppstartspris, pris per minutt og SMS-pris) Fordi disse to abonnementene skiller seg ut ved å ikke ha oppstartspris, mener jeg at de ikke kan sammenlignes på samme grunnlag som de som er inkludert i testen. Det er lov å være uenig med meg i det, men jeg kan i alle fall love at disse abonnementene vil bli vurdert mot andre typer abonnement i andre sammenhenger i tiden som kommer. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...