Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Trenger du en filmanbefaling eller to? Da er dette tråden å spørre! Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har du noen film å anbefale da? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Cannibal Holocaust... Ikke for de sarte sjeler... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har du noen film å anbefale da? Er det noe spesielt du har lyst på? Jeg så The Bucket List istad, den var ekstremt bra. Feelgood på sitt beste, og når både Jack Nicholson og Morgan Freeman er med, så kan man ikke unngå å se den! Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Sett Bucket List, var bra den Googlet Cannibal Holocaust; så ikke så bra ut? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Sett Bucket List, var bra den Googlet Cannibal Holocaust; så ikke så bra ut? Noe særlig bra er den vel ikke nei. Jeg så den i går og er blitt lettere forstyrret av den. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Så denne her om dagen....meget bra! Lenke til kommentar
xdrea Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Tror jeg må se den. Introen fikk meg til å tenke på Funny Games, som også er en veldig bra film. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Så denne her om dagen....meget bra! Enig! Hadde ikke spesielt høye forventinger til den, men jaggu ble jeg imponert Lenke til kommentar
Halvortheman Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg vil gjerne anbefale The Big Lebowski. En krim, komedie av Coen brødrene som ikke skuffer. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Where Eagles dare Forholdsvis gammel krigsfilm med bl.a Clint Eastwood. Handler om seks kommandosoldater som skal infiltrere et slott i Tyskland under annen verdenskrig for å redde en general som har blitt tatt til fange. Det er hvertfall historien vi får servert, men det er ikke alt. http://www.youtube.com/watch?v=rEI0ycM5Xh8 Close encounters of the third kind Klassiker fra Steven Spielberg med bl.a Richard Dreyfuss. Kort fortalt handler den om bortføringer av aliens. Filmen er en smule treg til å begynne med, men slutten og ikke minst veldig bra skuespill fra Richard Dreyfuss gjør det til en veldig fornøyelig film. http://www.youtube.com/watch?v=L90wfWMOf_w Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 De siste filmene jeg har sett som jeg kan anbefale the hurt locker og from paris with love. De er ikke UTMERKET bra, men det er god underholdning. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Like Hurt locker, om jeg husker rett :rolleyes: Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Skal du se en BRA film, så må du se The Boondock Saints. ELSKER den filmen <3 Har kommet ut en oppfølger til den, som heter The Boondock Saints: All Saints Day, også ganske bra Må ikke glemme Snatch Knallbra film Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 For de som liker asiatiske filmer kan jeg anbefale følgende Sør-koreanske filmer: Oldboy - En psykologisk thriller Join Secure Area (JSA)- En film om samspillet mellom noen Sør-Koreanske og Nord-Koreanske grensevakter. MUST SEE! A Bittersweet Life - Et episk hevndrama med mye slossing og skyting. Asiatisk action på sitt beste. 3-Iron - En film om kjærlighet og livet. Litt vanskelig å forklare, men uten tvil verdt en titt. I'm a Cyborg but that's ok - En litt merksnodig komedie og drama om en ung kvinne som er overbevist om at hun er en cyborg. Veldig sjarmerende film! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Vil ikke anbefale oppfølgeren til Boondock Saints. Ikke for å tråkke på andres filmsmak, men den var horribel. Den første er jo herlig, men oppfølgeren ødela alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå