Øystein.F. Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Krig mistar både mål og meining når born blir pilotar. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Flott anmeldelse, er definitivt ett Wii spill jeg skal gå til innkjøp om kort stund =) Har ikke fått sett filmen, men har den på Blu-ray Får vel snart se den.. =P Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fin omtale. Har nettop bestillt en amerikansk Wii med en del spill, The Sky Crawlers inkludert. Liker at det har reversibelt cover art, så det får en litt mer anime-følelse. Uansett, ordet "born" i undertittelen, hva betyr det? Barn? Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fjernet noen unødvendige innlegg om nynorsk. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Til å være Wii ser også grafikken fantastisk ut. Endret 17. februar 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
LMH Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Interessant, kanskje er det på tide å få Wiien tilbake frå søstra mi. Har ikkje kjøpt eit nytt spel til den sidan Super Mario Galaxy, men no har det jo komt ut ein del godbitar sidan den tid! Einaste er at den pokkers tida ikkje strekk til.. Ein minileif i siste avsnitt på førstesida: "Korleis du brukar Wiimoten og Nunchucken er derimot ikkje kva eg meiner når eg seier at Project Aces har gjort alt veldig enkelet" Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Så da er det anbefalt å se filmen først ja? Aldri hørt om verken spillet er filmen før, men eg ble med ett veldig lysten på begge deler etter å ha lest denne omtalen CDON selger spillet for 379,- forresten. Endret 18. februar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå