VEH_InnleggNO Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Wii-eksklusive Fragile Dreams har fått dato. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det var på tide! :rolleyes: Følgt med på dette spillet siden.. SITAT Trailer: Fragile: Farewell Ruins of the Moon #2 - Spillverket.no Lasse_H - (2008-10-21 11:25) <-- gamle brukernavnet mitt hvorfor har ikke jeg hørt noe om dette a? Håper det kommer snart (og til Norge selvsagt). og SITAT Spennende vårplaner fra Rising Star - Gamer.no Kenichi-san, 30.10.2009 17:10Fragile Dreams ser jeg frem til ventet lenge nå... Skjønner du Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er dette et spill som kan ligne litt på det fantastiske Another Code Wii? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fant dette spillet for en stund siden. Venter spent på det. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Virker lovende. Et sannsynlig kjøp her i gården. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er dette et spill som kan ligne litt på det fantastiske Another Code Wii? Another Code = Adventure Fragile = RPG Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det virket faktisk veldig interessant. Venter på anmeldelser, så får vi se om det blir et kjøp. Noen planer om å anmelde dette, Gamer? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er dette et spill som kan ligne litt på det fantastiske Another Code Wii? Another Code = Adventure Fragile = RPG Ah, ok. Da tror jeg at jeg holder meg unna. Liker ikke J-RPG, men elsker adventure. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har fattet intresse for dette siden det såg dagens lys, flott å få spikret en dato på denen tittelen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå