ligebli Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Er grønn på dette men ønsker å overføre mine videoer fra sony dig. vidiocam til cd. Hvordan kan dette gjøres. Cd'er må kunne spilles av på vanlig pc. (mpeg,avi wma, divx) hvilket format er best, og hvilke programmer er best til converteringen ? Hadde satt stor pris på litt starthjelp her. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Med "mine videoer" regner jeg med at du mener råmaterialet som du har tatt opp med kameraet ditt? Da bør du vurdere å kjøpe et redigeringsprogram for å redigere materialet ditt. Selv et enkelt program kan gjøre sluttresultatet atskillig morsommere å se på. På forumet her finner du mange diskusjoner om hvilke programmer som er tilgjengelige. De koster alt fra ingenting og opp til mange tusen. Etter redigering kan det samme redigeringsprogrammet konvertere den ferdige filmen til ønsket format. Jeg er ingen ekspert, men igjen: det finnes flere diskusjoner her på forumet som tar for seg temaet. Lykke til. Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg tror jeg ville valgt SVCD formatet. Dette kan i tillegg til PC også leses av mange DVD spillere. Du finner info både her og der Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 takk dette ga meg noe å arbeide med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå