Woltox Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Sgt.Grant: Nei, trur bare det er utenlanske butikker som selger det. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Okay, takk! Da bestiller jeg nok fra Platekompaniet, fordi jeg er litt skeptisk til Elkjøp! :o Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Hvis det er village maker dere snakker om, selger de fable 3 med village maker på gamezone.no Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 I disse dager før Fable 3 sin release, har jeg tatt sjansen til å mekke ett lite tribute spill. Planen min går ut på å ta elementer fra Fable som jeg syns er inspirerende, men ikke gode nok, og gjøre dem dypere. Eksempler på disse er Våpen systemet, Fisking, Økonomien og simpelten hvordan karakteren interegeres i Albions verden. Jeg har valgt å gjøre dette prosjektet i en 2D Retro grafisk stil, og vil dokumentere min framgang hver Torsdag fram til 29.Oktober, Fable 3 sin release dato. Her er en video av hvordan fisking vil fungere i fan prosjektet: http://www.youtube.com/watch?v=sFFukWaSwe4 Her er et tidlig screenshot fra Lychfield Graveyard: Følg utviklingen av Fable Fan spillet på min nettside,www.RoflGames.com, og få mer info om design valgene jeg gjør underveis. Det er to uker igjen til release, og jeg kan nesten ikke vente! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Stilig prosjekt, Jo-Remi. Reklamen for Fable III har dukket opp på teh interweb. Jeg liker den. http://www.youtube.com/watch?v=INrqSon7COw&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 En uke igjen til Fable slippes i Norge, og her i hjemmet er ventetiden nesten uutholdelig! Når Fable først ble annonsert, hadde jeg store forventninger til kampene som skulle kjempes i Albion! Å vokse opp med spill som Baldur's Gate og Might and Magic, gjør at man ser på magi med mange bruksområder, også utenfor kamp. Jeg ble ikke for skuffet med kampene i Fable, men jeg følte aldri at utviklings systemet var riktig dypt nok til å gi karakteren noe spesialisering innen kamp. Denne uken har jeg fokusert på å bringe Magi-Systemet fram i lys i fan-prosjektet. I Fable 2 stoppet man opp i kamp for å lade et magisk angrep, mens motstandere grep sjansen til å hakke løs på spilleren. I kamp forsøker man som oftest å unngå å bli truffet, og å ta et slag er et nederlag i seg selv. Iallefall om man er en ninja(noe de fleste idag er). Det er den magiske utføringen jeg har fokusert på, og ikke mengden av magiske formler(det kommer senere). Når man utfører et magisk formular, blir det liggende et energipunkt i lufta. Dette energipunktet lader seg selv, og lader raskere, eller blir sterkere utifra hvor god spillerens forståelse for magi er. Når formularet er ferdig ladet, blir den faktiske formelen manifistert. Dette gjør at spilleren kan forsvare energipunktet mens det lades, uten å stoppe spillerens bevegelse: http://www.youtube.com/watch?v=k2YEEcTf9TA Videoen er spillt inn i 30fps(50% hastighet av det spillet kjører) Neste uke er planen å gi ut en spillbar demo, forhåpentligvis er den pusset nok til at spillerene får noe glede utav den. Følg med videre i utviklingen på http://www.roflgames.com, som oppdateres Torsdager hver uke. Lenke til kommentar
BMen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har aldri spilt noen av Fable spillene, men har veldig lust. Burde jeg spille 2 en før 3 en eller? Noen som har noen meininger om dette? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg har aldri spilt noen av Fable spillene, men har veldig lust. Burde jeg spille 2 en før 3 en eller? Noen som har noen meininger om dette? Du MÅ sikkert ikke, men jeg ville nok spilt 2'ern før 3'ern Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Etter at jeg fullførte Fable 2 tidligere i dag har jeg havnet i den situasjonen at jeg vil glede meg til det neste. Sitter og prøver å samle sammen videoer og forhåndsomtaler av spillet for å hype meg opp. Jeg er nemlig ikke like begeistret for Fable 2 som mange andre. Det var et greit adventure spill, men jeg synes ikke det var noe helt spesielt. Irriterte meg veldig over menyene, flytende bevegelser og uengasjerende kamper. For ikke å snakke om at historien var rimelig blank. Samle tre helter og besøk gode gamle Lucien. Game over. Det største problemet mitt med serien er vel kanskje det at jeg ikke liker de overdådige karikerte karakterene. Det finnes ikke grenser for hvor rare stemmer folk har i Albion, og det kaster meg rett ut av opplevelsen. Det ser dog ut til at mye av det jeg ikke likte med toeren vil bli forandret i dette spillet. Gleder meg iallefall til å kunne se en verden som ikke er som løftet fra en tegneserie. Det har fremdeles Fable-stilen, men det er ikke lenger så karikatur-aktig, noe jeg er stor fan av. Fantasy er moro, men ikke når man tar helt av. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg har aldri spilt noen av Fable spillene, men har veldig lust. Burde jeg spille 2 en før 3 en eller? Noen som har noen meininger om dette? Du MÅ sikkert ikke, men jeg ville nok spilt 2'ern før 3'ern Det beste hadde vert å spille 1'neren og 2'eren før fable 3 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Det beste hadde vert å spille 1'neren og 2'eren før fable 3 Ja, det er sant. Lenke til kommentar
Jevrio_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Svarte å jeg gleder meg, skal spille dette når jeg kommer hjem Kjipt jeg må vente en evighet før jeg kan kjøpe til PC (om det lever opp til forventninger), men først ******** til xbox 360. Har hørt det er veldig mye dypere enn 1 og 2. Gleeeeeeeder meg! Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 @Jevrio Har du fått ditt eksemplar allerede? Mitt blir ikke sendt før 27 Hadde vært kult å høre noen av dine synspunkter om spillet når du har fått spilt det litt Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Blir litt skeptisk når det ikke er kommen noen anmeldelser enda dagen før release (i usa) . Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Det kan skyldes restriksjoner fra Microsoft. Håper jeg får min kopi av spillet dagen det kommer ut! Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 kun dette og NHL11 jeg kunne tenkt meg og kjøpe ny xbox360 for, faen at det ble utsatt til pc Lenke til kommentar
Jevrio_InnleggNO Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 @Jevrio Har du fått ditt eksemplar allerede? Mitt blir ikke sendt før 27 Hadde vært kult å høre noen av dine synspunkter om spillet når du har fått spilt det litt Det kan ordnes:) Vel, skal kjøpe til PC om det blir uavhengig av steam. Lasta ned til x360 fordi jeg ikke klarer å vente. Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Blir litt skeptisk når det ikke er kommen noen anmeldelser enda dagen før release (i usa) . http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10025991 Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.dagbladet.no/2010/10/26/kultur/spill/spillanmeldelse/anmeldelser/fable_3/14004467/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå