Mr. Pants Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Ny dev diary. Denne gangen rettes fokuset på stemmeskuespillerne. Fable III byr på voice-acting fra blant annet John Cleese, Ben Kingsley, Stephen Fry og Simon Pegg. http://www.youtube.com/watch?v=iRK7bkGYKps&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ny dev diary. Denne gangen rettes fokuset på stemmeskuespillerne. Fable III byr på voice-acting fra blant annet John Cleese, Ben Kingsley, Stephen Fry og Simon Pegg. http://www.youtube.com/watch?v=iRK7bkGYKps&feature=player_embedded DIGG! gleder meg sykt nå Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Elskverdig cast! Visste ikke at Simon Pegg var med i Fable 3 før jeg så denne videoen. Han er så kul! De skulle ha fått med Nick Frost også! Endret 28. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hadde både Simon Pegg og Nick Frost vore med hadde Fable 3 hatt kun zombies trur eg Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fable III has "huge decision" at start Spennende, lurer på hva det er. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Får håpe at play.com faktisk sender litt føre tiden da.. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Får håpe at play.com faktisk sender litt føre tiden da.. Dei sender det sikkert ein dag eller to-tre før release, men du forventar vel faktisk ikkje at du får det på release-dato når du bestiller frå Play? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Herregud, nei.. (til å få det på release datoen) Bestilte fable 2 der, det ble sendt 1 dag føre,. Og siden Tollen elsker å tjene penger, så det tokk 1 uke føre det kom... Endret 4. oktober 2010 av Woltox Lenke til kommentar
Amored Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Får håpe at play.com faktisk sender litt føre tiden da.. Sparer du noe penger på å bestille derfra da? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Når jeg bestilte Collector's Edition der, kostet det rundt 400kr, + 200kr i toll. Det blir rund 600kr, så det blir billigre enn å bestille her i Norge. + Jeg får med "Create Your Own In-Game Villager". Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Elkjøp selger Fable III Collector's Edition for 599kr. Det er dog uten "create-a-villager". http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/xbox-360-spill/X360FABLE3LTD/fable-iii-limited-edition-x360 Kan vel også nevne at Elkjøp har rettet på lanseringsdatoen(29. oktober). Tidligere oppga de 5. november som lanseringsdato. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Ahh.. Play: Fable III: Collector's Edition Includes: Special "heroes tome" packaging Exclusive quest Exclusive dog breed Exclusive outfit Playing cards Guild seal coin ... and more! Elkjøp: Inneholder: - Fable III-spillkort - Laugssegl mynter Digitalt innhold: - 2 unike antrekk (kvinne/mann) - Eksklusive steder - Eksklusive fangehull - Unike tilleggsvåpen - Unik hunderase Så Play har mere ting. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Elkjøp selger Fable III Collector's Edition for 599kr. Det er dog uten "create-a-villager". http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/xbox-360-spill/X360FABLE3LTD/fable-iii-limited-edition-x360 Kan vel også nevne at Elkjøp har rettet på lanseringsdatoen(29. oktober). Tidligere oppga de 5. november som lanseringsdato. Får du med det samme som i denne? Ser nemlig at elkjøp skriver Fable III Limited Edition, mens Game.no skriver Fable 3: Collector's Edition. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Fra hva det står på Elkjøp siden der, så er det den samme. Er nok bare Elkjøp som har skrevet feil tenker jeg. ... Tror jeg? Endret 5. oktober 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 nouse4aname: Utifra bilde så er det klinka likt. Uansett så gjør det ikke noe å vente litt. Dem som venter, venter ikke forgjeves. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Ut fra beskrivelsen virker det som om det er den samme versjonen. Bokcoveret, mynten, kortstokken og DLC-kodene følger med. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Takker for svarene Da er det er en hundrings å spare her. Må tenke litt på om jeg skal avbestille hos game og heller bestille fra elkjøp. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kjenner jeg gleder meg nå! Er det noen steder i Norge der man får med denne ¨Create-A-Villager¨? Lenke til kommentar
EtFjernetNavn Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Nå koster standard utgaven 399 på Elkjøp.no Lenke til kommentar
Nightmare1518 Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Har hørt at komplett sender ut Fable når de får det på lager (20. oktober). Noen som vet hva om dette er sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå