AltF4 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Etter ~26 timer spilt har jeg enda tilgode å møte en eneste bug, sett bort i fra den linja som ikke alltid klarer å gjøre jobben sin, om noe i det hele tatt. Men jeg spilte med hjertet i halsen til tider! Gleder meg stort til DLC. Jeg håper dette spillet får Borderlands-behandling av Lionhead. Endret 17. november 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Jevrio_InnleggNO Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 På grunn av alle andre spill som har kommet ut, har jeg helt glemt dette.. må få gjennopptatt det snart. Men må også spille 4-5 andre spill, og i tillegg runne Killzone 1&2 før 3 kommer i 2011.. Ikke lett.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Har til nå spilt så langt som til at jeg har blitt konge så får vi ser hva som skjer videre ^_^ Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 er Fable 3 bedre enn 2'ern? jeg likte utrloig godt toeren i serien, så jeg håper det er noe lignende som det hadde vært flott vis noen kunne skrivd litt om det :-) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Fable III føles i det store og det hele ut som et sidesteg fra Fable II. Spillet er bedre på noen områder(presentasjon, co-op), men dårligere på andre(interaksjoner, for mye håndholding). Jeg er en en stor fan av Fable II, og oppfølgeren er absolutt et godkjent spill i mine øyne. Bare ikke forvent deg et spill som tar Fable-konseptet til nye høyder. Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 takk for svar :-) da må jeg få skaffet meg dette trur jeg, ser veldig bra ut etter noen vidioer jeg har sett på nettet Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Nå har jeg gjordt meg ferdig med Weight of the world questen og lurer på en ting eller to. Da jeg satte i gang med questet "Weight of the world" så trodde jeg først at det var 1 uke i mellom hver gang du måtte ta disse dumme valgene. Men plutselig satt jeg der med 121 dager igjen, og en tro på at jeg hadde 1 eller 2 ganger igjen med avgjørelser før jeg skulle slåss mot crawleren. Men akk nei, plutselig satt jeg der og slåss mot den og hadde i samme sleng bare spart meg ca 600.000,- som førte til at nesten alle personene var borte når den krigen var ferdig. Det jeg lurer på er om disse personene kommer tilbake etterhvert. Saken er det at det er veldig få folk i butikkene så jeg får ikke kjøpt nyttige ting som blant annet: Health potion. Som er litt kjekt å ha videre i spillet når man sitter der og slost mot 4-5 balverines og prøver å oppgradere noe mele våpen. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Nå har jeg gjordt meg ferdig med Weight of the world questen og lurer på en ting eller to. Da jeg satte i gang med questet "Weight of the world" så trodde jeg først at det var 1 uke i mellom hver gang du måtte ta disse dumme valgene. Men plutselig satt jeg der med 121 dager igjen, og en tro på at jeg hadde 1 eller 2 ganger igjen med avgjørelser før jeg skulle slåss mot crawleren. Men akk nei, plutselig satt jeg der og slåss mot den og hadde i samme sleng bare spart meg ca 600.000,- som førte til at nesten alle personene var borte når den krigen var ferdig. Det jeg lurer på er om disse personene kommer tilbake etterhvert. Saken er det at det er veldig få folk i butikkene så jeg får ikke kjøpt nyttige ting som blant annet: Health potion. Som er litt kjekt å ha videre i spillet når man sitter der og slost mot 4-5 balverines og prøver å oppgradere noe mele våpen. Kameraten min gjorde noe lignende men han hadde ikke ett gold engang så det ble folketomt Det han gjorde var å la seg i sengen og ventet maks antall timer flere ganger på rad så vil det begynne å komme flere folk Det er hvertfall at du må vente en helsikkes lang tid Endret 29. desember 2010 av Siren Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hehe, las på et annet forum at du måtte minst a 500.000 i "statskassa" for at folk skal begynne å komme tilbake. og jeg hadde da 600.000,- på meg. Men siden det ikke er noen som er i byene og hverken handler av butikkene jeg eier eller driver dem så tar dette tid ja! Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hadde samme problem etter første gjennomspilling. Ingen advarsel, bare, BAM, der var dagen kommet. Hadde tenkt å forberede treasury skikkelig før invasjonen, men uten noe form for varsel ble det jo helt håpløst. Gav meg iallefall nok grunn til å spille gjennom en gang til Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Akkurat der var jeg selv ganske heldig, i med at jeg fulgte litt me på tiden ^^ når det var igjen 121 dager så tenkte jeg at jeg måtte begynne å spare opp til 6,5 millioner. Jeg tok ut peng fra slottet og kjøpe hver "General Goods" og "Blacksmith", dette tok LLLAAAAANNGG tid Måtte jo kjøpe nesten alt før jeg tjente 100k pr 5 min og etter så ble det endel idling Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg hadde kjøpt hver eneste bygning jeg kunne i hele spillet når jeg kom til det punktet, så penger hadde jeg mer enn nok av Syns forøvrig spillet tapte seg mot slutten, alt i alt liker jeg fable 2 bedre Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har blitt ferdig med Fable 3 nå. Har gledet meg veldig til jeg endelig kunne sette den inn i xboxen, men den gleden ble kortvarig. Kontrollene likte jeg godt men jeg falt aldri for resten av spillet. Fable 3 er det første spillet jeg spiller av Fable serien og det eneste. Lenke til kommentar
Sir3n Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Har du ikke prøvd Fable 1 og 2 ??? :o Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Om du ikke har noe imot litt utdatert grafikk burde du absolutt prøve Fable (altså eneren) ivertfall. Fable II er også bra, men eneren er min favoritt av de to. Endret 5. januar 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
TurtleSquirtel Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Da trekker jeg tilbake det om at jeg aldri skal prøve noen Fable spill. De fortjener en sjangs. Endret 5. januar 2011 av MrViolet Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg har ikke prøvd det første spillet, men jeg elsker Fable 2. Mer enn 3 faktisk. Det har en bedre historie, lettere kontrollsystem og er generelt mer morsomt å spille. Menyen er treg, men den brukte jeg skjeldent uansett. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vurderer Fable 3 littegrann, men har lest at gameplayet er så dumma ned og simpelt. Er dette sant? Lenke til kommentar
anolop_InnleggNO Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Noen som har våpen for bytting eller?? Jeg mangler disse: EDIT: Fikk dem alle nå. Var værre å samle alle våpnene i Fable III enn de dukkene i Fable II!! :o Endret 9. januar 2011 av anolop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå