Gå til innhold

Ice.net styrkes i 2010


Anbefalte innlegg

  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg var så dum å sa at jeg brukte ice sitt nett til hyttevakt med ip kamera. Det vil si at hastigheten ut er viktig. Etter jeg sa dette ble hastigheten strupet på ut hastighet til 128. (før kunne jeg ha 300 400, noe som var akkurat nok).

 

ICE burde heller sørge for å øke kapasiteten ikke hastigheten. En serie, et par oppdateringer, litt streaming fra NRK, youtube og noen på besøk med evinnelige facebook og WOW så sitter jeg igjen med en 100/60 linje i 3-4 uker... De struper alt av trafikk da mastene ikke tåler mange folk på samme masten!

 

Klarer de å gi 50 gig i måneden og hastigheter på mellom 2 og 10 mbit, en ping mellom 40-80, så vinner ICE absolutt hele markedet og kan utkonkurrere selveste ADSL om de vil!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ja,Der er jeg helt enig,jeg har ice selv nå.Her hvor jeg bor,er det ikke lagt ut nett,så det er derfor jeg har ice.Må si jeg er litt skuffa,jeg pleier å spille,og for å være ærlig,er det ikke vits,når jeg sitter å spiller.(cod),og noen bruker nettet,får jeg 999 ping,sånn konstantt,bare om det går inn på google :)

Jeg laster bare rundt 100 kb/s,det er veldig dorlig.

har 98% dekning her også,så ikke noe med det å gjøre.

Så har du tenkt å kjøpe ice,så prøv å undersøk andre plasser først.Må si jeg er skuffa.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...