TST Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 En ny type kampanje. Se filmen nå Lenke til kommentar
Desdichado_InnleggNO Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hmmm, skeptisk.. Betyr dette at jeg ikke kan gå rett til Skirmish? Må jeg spille gjennom spillet først for å "unlocke" alle godsakene? Kjøper dette uansett, men greit å vite hva en har i vente. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det sa de ingenting om, ettersom det jeg hørte. De unlock greiene hører nok til campaign. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 En ny type kampanje. Se filmen nå Håper vi kan bygge vegger i denne... det savnet jeg i C&C3, og det er grunnen til at jeg kun runna det 1 gang per. side. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det sa de ingenting om, ettersom det jeg hørte. De unlock greiene hører nok til campaign. Må unlocke i Multiplayer også. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det sa de ingenting om, ettersom det jeg hørte. De unlock greiene hører nok til campaign. Må unlocke i Multiplayer også. Flott. De har kopiert Company of heroes! C&c 3 SUGDE eselkuk. Jeg har gitt opp hele C&C serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå